Smart koppling: B2B order | Gung

B2B order | Gung icon

B2B order | Gung

4.8(26 st)
51-100 företag använder

Håll alltid öppet för order

Orderportalen där kunder/säljare/agenter själva loggar in och beställer, när och där de vill. Kundernas sortiment, priser och orderhistorik finns tillgängligt och ni säljer alltid produkterna till just den kundens aktuella priser.

  • Förenkla orderflödet med self service som alltid är öppen

  • Ha flera aktiva orderflöden samtidigt, som pre-order, outlet och lagerorder

  • Sök och filter för alla typer av kategoriseringar

  • Order- och fakturahistorik med möjlighet att få ut data

  • Styr kunden till färdiga sortiment eller specialanpassade för enskilda kunder

  • Skapa produktkataloker med unika priser och rabatter

  • Digitalisera hela er produktkatalog

  • Kombinera med PIM (Product Information Management) för att hantera produktdatan på ett ställe

  • Fungerar i webläsare på dator, tablet och mobil

Så fungerar kopplingen med Fortnox

  • Kunder och kundvillkor hämtas från Fortnox

  • Artikeldata, priser och lagersaldon hämtas från Fortnox

  • Order läses direkt in i Fortnox

Läs mer på Gung AB's hemsida

Få in order från olika försäljningskanaler och berika dina produkter med mer information

  • Låt kunder lägga ordrar dygnet runt med smidig självbetjäning
  • Ge dina säljare direkt åtkomst till lagerstatus och specialpriser
  • Ställ in unika rabatter och produktinfo som inte går inne i Fortnox
  • Erbjud dina kunder att lägga EDI-beställningar eller PDF beställningar och automatisera orderflöden
  • Integrera med B2C/D2C lösningar som Shopify och Woocommerce + marknadsplatser som Amazon och Åhléns

Funktioner

B2B

EDI

PIM

Aterförsäljare

CRM

E-handelsplattform

Försäljningsstatistik

Offertverktyg

Produktinformation

Säljverktyg

Webbshop

ÅF-portal

Minimera risken för fel

Integrationslicensen ingår i våra paket för företagare, så att du kan underlätta ditt företagande genom att koppla externa system till Fortnox.

Men hur går det till? Jo, systemen skickar information – till exempel underlag för bokföringen och faktureringen – mellan varandra. Du slipper dubbelregistrering och sparar tid. Och inte minst: du minimerar risken för fel.