Var en proaktiv rådgivare och ta en större roll i kundens nya företagande genom att hjälpa dem i uppstarten.
Du slipper lägga tid på att registrera hos Bolagsverket, och kan istället fokusera på rådgivning och mer lönsamma uppdrag.
Vi garanterar kompletta handlingar inom två timmar. Välj att få dem på e-post, vanlig post eller låt kunderna skriva under med e-legitimation.
Du har självklart fri support hos oss för att kunna hjälpa dina kunder genom hela processen. En trygghet för både dig och dina kunder.
Du ansöker om att bli återförsäljare digitalt, genom att fylla i vårt formulär.
För varje beställning som du gör så registrerar vi en provision som sedan betalas ut till dig. Kontakta gärna oss om du vill veta mer om provisionen.
Du kan få handlingarna till det nya bolaget inom antingen en timme eller två timmar. Kontakta oss så berättar vi mer.
Det finns två sätt att betala för beställningen:
Fakturan ställs ut till dig
Du betalar fakturan i egenskap av återförsäljare. Därefter kan du fakturera din kund för både ditt arbete och det nya bolaget.
Fakturan ställs ut direkt till din kund
Du anger vilket pris du vill att vi ska debitera din kund. Utöver vårt arvode, går resten direkt till dig som återförsäljare.
Har du frågor om våra lagerbolag kan du ringa oss på 0470–78 50 20 (mån–fre 09.00–17.00; lunchstängt 12.00–13.00), chatta med oss eller mejla till lagerbolag@fortnox.se