Publicerad: 3 mars 2014|Senast uppdaterad: 20 juli 2018

År 2013 bästa året hittills – föreslår höjd utdelning

Det framgår av Fortnox årsredovisning för räkenskapsåret 2013, som från i dag finns tillgänglig att ladda ned på bolaget hemsida http://www.fortnox.se/pdf/Fortnox_arsredovisning_2013.pdf

”Fortnox grundfilosofi är att hela tiden hålla högt tempo i vidareutvecklingen av våra produkter. Med vår nya tekniska plattform kommer vi att kunna öka takten ytterligare, och utveckla nya och befintliga programmoduler i större omfattning och ännu snabbare än tidigare”, skriver Fortnox VD Jens Collskog i årsredovisningen och fortsätter:

”Vi har en lång att-göra-lista framför oss. Vissa saker kommer att ske snabbare och andra tar lite längre tid. Men jag kan redan nu utlova att 2014 kommer att bli det mest spännande året hittills i vår historia!”

Årsstämma kommer att hållas i Växjö den 24 mars 2014.

Jens Collskog, VD Fortnox AB, +46 733 63 23 00, jens.collskog@fortnox.se

Foto på Jens Collskog för fri publicering: www.flickr.com/photos/fortnox/