Publicerad: 19 maj 2014|Senast uppdaterad: 20 juli 2018

Fortnox lanserar toppmodernt affärssystem - och förenklar vardagen för småföretagen

Inget har lämnats åt slumpen när Fortnox skapat sitt nya affärssystem.

Det är snabbare, snyggare och smartare. Användarstödet, med guider, tips och över hundra minutlånga instruktionsfilmer, har utvecklats tillsammans med användare och extern beteendeexpertis. Teknologin som gör det möjligt att integrera ett oändligt antal program med Fortnox är av världsklass. Vid årets slut räknar man med att över 500 för- och eftersystem finns tillgängliga för Fortnox användare.

”För Fortnox är detta en historisk satsning och nu tar vi ett rejält kliv framåt i företagets utveckling. Med vår nya tekniska plattform, som vi kallar F3, har vi velat utnyttja den senaste teknikens alla möjligheter för att underlätta arbetet för våra kunder”, säger Jens Collskog, VD för Fortnox.

När Fortnox startade 2001 hade grundarna visionen att skapa bra och funktionsrika program för dem som vill sköta sin administration på nätet.

”Fortnox grundfilosofi är att hela tiden hålla ett högt tempo i vidareutvecklingen av våra produkter. Det har varit ett hårt arbete, men helt klart värt vartenda extra grått hårstrå”, säger Jens Collskog på Fortnox som samtidigt passar på att lansera en ny hemsida.

För ytterligare information vänligen kontakta:

Jens Collskog, VD Fortnox AB, +46 733 63 23 00, jens.collskog@fortnox.se