Smart koppling: B2B portal

B2B portal icon

B2B portal

4.0(4 st)
0-25 företag använder

Integrerad ÅF Portal för enkel B2B försäljning

En smidig self service-portal som gör det superenkelt att sälja, hantera och administrera produkter och ordrar för återförsäljare.

B2B portal är en molnbaserad storefront för grossister som snabbt och enkelt vill sälja till företagskunder och återförsäljare, utan att behöva sätta upp en ny webbshop. Appen speglar ert kund och artikelregister från Fortnox och tillför extra funktioner såsom produktvideor, produktkategorisering, vinstmarginal kalkylering och mycket mer. Bjud enkelt in återförsäljare som får sitt egna inlogg till er butik med deras kundspecifika priser. Ni kan ställa in vilka kunder som är aktuella för just ÅF-portalen. Det går även bra att synliggöra specifika produkter enbart till specifika återförsäljare.

Så fungerar kopplingen med Fortnox

  • Spara tid och resurser genom automatiserad orderhantering.

  • Ta del av analysverktyg för en bättre inblick i er verksamhet.

  • Full automatisering av bokföring genom Nox Finans.

  • Stöd för stafflade kundprislistor.

  • Stöd för kundkategorisering och särskiljning av kostnadsställen & försäljningskonton

  • Blogg/Nyhets sidor där nu kan hålla ÅF kunder uppdaterade kring ert sortiment.

  • Sälj tryggt med valfri BankID signering

Läs mer på Automatisera Mera's hemsida

Funktioner

Automatiserad bokföring

B2B

ÅF-portal

Återförsäljare

Valuta

Webbshop

Uppdaterar lagersaldo i Fortnox

Skapar kunder i Fortnox

Skapar order i Fortnox

Skapar artiklar i Fortnox

Skapar fakturaunderlag

OSS

Minimera risken för fel

Integrationslicensen ingår i våra paket för företagare, så att du kan underlätta ditt företagande genom att koppla externa system till Fortnox.

Men hur går det till? Jo, systemen skickar information – till exempel underlag för bokföringen och faktureringen – mellan varandra. Du slipper dubbelregistrering och sparar tid. Och inte minst: du minimerar risken för fel.