Med Infobric Workorder slipper du undra över projektens status och lönsamhet, missa att debitera timmar, material och utrustningsanvändning samt långdragen fakturerings- och lönehantering.
Allt börjar med att du skapar en arbetsorder. Under projektets gång samlar du sedan all information direkt på arbetsordern, till exempel:
Kalkyler, offerter & ÄTA
Personal som arbetar på projektet, & när
Utrustning som används på projektet, & hur länge
Tidrapportering
Mejlkonversationer, checklistor & foton
Projektkostnader, exempelvis material och fakturor.
Nu har du alltid de senaste uppdateringarna samlade i Infobric Workorder – ingen information eller debiterbara kostnader missas. Det blir enklare för dig att följa upp och få koll på vinsten – under och efter avslutat arbete.
Fortnox kund- & artikelregister uppdateras automatiskt i Infobric Workorder.
Attesterar du leverantörsfakturor i Fortnox kan dessa märkas med ordernummer i Infobric Workorder. Kostnaden samt bild på leverantörsfakturan hamnar då automatiskt på arbetsordern. Med ett enda knapptryck kan du debitera kunden baserat på en leverantörsfaktura.
Tid & material rapporteras på arbetsordern & attesteras i Infobric Workorder innan informationen automatiskt skickas till Fortnox för fakturering. Använder du Fortnox Lön kan även lönegrundande arbetstid automatiskt skickas till Fortnox vid lönebrytdatum.
Integrationslicensen ingår i våra paket för företagare, så att du kan underlätta ditt företagande genom att koppla externa system till Fortnox.
Men hur går det till? Jo, systemen skickar information – till exempel underlag för bokföringen och faktureringen – mellan varandra. Du slipper dubbelregistrering och sparar tid. Och inte minst: du minimerar risken för fel.