Minimera administrationen kring försändelser och minska risker för kostsamma fel. Viktig information synkas mellan systemen och uppdateras automatiskt.
Gör inget onödigt dubbelarbete.
Automatisera dina bokningar mellan Sendify och Fortnox.
Du slipper fylla i adress- och kolliuppgifter för din sändning.
Order, shipment och tracking information synkas mellan systemen.
Så här fungerar det
Order från Fortnox hämtas, konverteras och blir automatiskt till shipment i Sendify.
I Sendify kan du välja vilken transportör du vill använda för varje Försändelse baserat på kriterier som pris, leveranstid etc.
När en försändelse har bokats och registrerats som "IN_PROGRESS" i Sendify hämtar Zwapgrid status- och spårningslänken och uppdaterar order i Fortnox.
Integrationslicensen ingår i våra paket för företagare, så att du kan underlätta ditt företagande genom att koppla externa system till Fortnox.
Men hur går det till? Jo, systemen skickar information – till exempel underlag för bokföringen och faktureringen – mellan varandra. Du slipper dubbelregistrering och sparar tid. Och inte minst: du minimerar risken för fel.