Smart koppling: Zimply Accounting AI Assistant

Zimply Accounting AI Assistant icon

Zimply Accounting AI Assistant

0.0(0 st)
0-25 företag använder

Zimply Accounting AI Assistant

Granulär automatiserad AI-bokföring. Låt AI-assistenten Zimply Accounting automatisera all din bokföring av leverantörsfakturor i Fortnox.

Zimply Accounting tolkar och strukturerar information på minsta detaljnivå från alla typer av fakturor - oavsett språk eller leverantör - och levererar pricksäkra konteringsförslag. Varje individuell produkt matchas med rätt konto vilket garanterar ett extremt stort värde i tid, kostnad och arbetsglädje tillbaka.

Glöm tidskrävande manuell fakturahantering och hyr AI-assistenten Zimply Accounting istället.

Så fungerar kopplingen med Fortnox

Zimply Accounting arbetar sömlöst i Fortnox enligt en standardiserad kontoplan, eller utifrån er egen unika.

Allt sker med avancerad AI-teknik i bakgrunden - men som levereras i en mycket enkel paketering.

Skicka mejl till hello@zimply.ai för instruktioner gällande aktivering av tjänsten.

Läs mer på Zimply Innovation Nordic AB's hemsida

Funktioner som ingår:

  • Läser och extraherar automatiskt data från alla fakturor, oavsett leverantör, land eller språk
  • Läser varje artikel individuellt och hittar matchande konto
  • Bokar automatiskt fakturor och artiklar på korrekta konton
  • Automatisk periodisering
  • Full prestation dag 1 - ingen inlärningsperiod eller statisk redovisning

Funktioner

AI

Leverantörsreskontra

Fakturatolkning

Fakturahantering

Automatiserad bokföring

Har du frågor om Zimply Accounting AI Assistant?

Kontakta supporten för att få hjälp.

Behörigheter

För att olika funktioner i integrationen ska kunna fungera på ett visst sätt behöver integrationen åtkomst till ditt Fortnox-konto.

Minimera risken för fel

Integrationslicensen ingår i våra paket för företagare, så att du kan underlätta ditt företagande genom att koppla externa system till Fortnox.

Men hur går det till? Jo, systemen skickar information – till exempel underlag för bokföringen och faktureringen – mellan varandra. Du slipper dubbelregistrering och sparar tid. Och inte minst: du minimerar risken för fel.