Smart koppling: WeUnite

WeUnite icon

WeUnite

4.8(54 st)
0-25 företag använder

WeUnite - Vi för föreningen framåt

Jobba i WeUnite, det kompletta medlemssystemet för alla typer av sportklubbar, föreningar och förbund. Vi kan svenskt föreningsliv. Därför har vi samlat all medlemsadministration på ett och samma ställe – i din hand, och med er ekonomi på autopilot.

WeUnite – gör föreningslivet enklare Samla allt kring medlemmar, betalningar och kommunikation på ett och samma ställe – både i mobilen och datorn. Låt medlemmarna själva hantera allt som medlemskap, kursbokningar, handla i webshop mm. Allt runt ekonomi går på autopilot- i realtid - Så ni kan fokusera på verksamhet och kommunikation med modern hemsida, e-post och SMS-utskick. Oavsett om ni är en idrottsklubb, ideell förening eller ett förbund, har vi lösningarna som ger er: mer tid och råd till det roliga!

Så fungerar kopplingen med Fortnox

Låt WeUnite och Fortnox ta hand om bokföringen!

  • Med WeUnite hanterar ni smidigt hela verksamheten tillsammans med medlemmar, ledare och kunder.

  • Ställ in era konton, kostnadsställen mm i WeUnite och starta integrationen.

  • Alla medlemstransaktioner bokförs sedan automatiskt och korrekt i Fortnox – så att ni enkelt kan följa er redovisning i realtid!

Läs mer på WeUnite AB's hemsida

Fem snabba om WeUnite

  • Medlemssystem med anpassad hemsida
  • Medlemsskap, kursbokning, webshop och uthyrning - online
  • App för ledare och medlemmar
  • Integration med IdrottOnline/LOK, kommun, Fortnox
  • Ekonomi på autopilot - fakturering, betalningar, bokföring

Funktioner

App

Automatiserad bokföring

Avisering

Betallösning

Bokföringsunderlag

Bokningssystem

E-post

Fakturahantering

Förening

Uthyrning

Medlemsregister

Nyhetsbrev till medlem

Minimera risken för fel

Integrationslicensen ingår i våra paket för företagare, så att du kan underlätta ditt företagande genom att koppla externa system till Fortnox.

Men hur går det till? Jo, systemen skickar information – till exempel underlag för bokföringen och faktureringen – mellan varandra. Du slipper dubbelregistrering och sparar tid. Och inte minst: du minimerar risken för fel.