Vad är värdet av en lojal kund eller kostnaden för en tappat kund? NPS ONE är en Svensk tjänst för att löpande hålla koll på era kundrelationer helt automatiserat. Ni kan agera på inkommande kundsvar och följa ert rykte, ert NPS (Net Promoter Score).
Fånga upp missnöjda kunder
Agera i realtid på kundfeedback
Kraftfull AI stödjer ditt arbete
Omvandla passiva kunder till ambassadörer
Jämför er kundnöjdhet med branschindex i NPS Benchmark
Kundvård, NPS Benchmark & Recensioner i samma plattform
Kundlistan i Fortnox kommer automatiskt att användas för att samla in kundfeedback
Integrationslicensen ingår i våra paket för företagare, så att du kan underlätta ditt företagande genom att koppla externa system till Fortnox.
Men hur går det till? Jo, systemen skickar information – till exempel underlag för bokföringen och faktureringen – mellan varandra. Du slipper dubbelregistrering och sparar tid. Och inte minst: du minimerar risken för fel.