Smart koppling: Cardcam - Digitala visitkort

Cardcam - Digitala visitkort icon

Cardcam - Digitala visitkort

5.0(1 st)
0-25 företag använder

Cardcam - Ditt digitala visitkort i mobilen

Med Cardcam digitala visitkort har du alltid ditt visitkort med dig i din mobila plånbok. Nätverka enkelt, snyggt och klimatsmart! Kom igång och skapa ditt visitkort själv på bara ett par minuter.

Mottagaren skannar din QR-kod, och du är genast tillagd i kontaktboken. Använd företagets grafiska profil och öka igenkänningen av ditt företag när du nätverkar.

Ditt Digitala visitkort har du i din mobila plånbok - säkert bredvid dina bankkort. Du kan inte bara dela din kontakt utan även dina kollegors kontakter utan att det kostar extra. Visitkorten fungerar på alla enheter, både Apple och Android. Att använda digitala visitkort är både ett miljövänligt och ett kostnadseffektivt alternativ eftersom Cardcam enkelt och kostnadsfritt går att uppdatera.

Så fungerar kopplingen med Fortnox

Med Cardcams integration mot Fortnox kan du enkelt synka era uppgifter i fortnox med era digitala visitkort från Cardcam. Detta innebär att namn, titel, telefonnummer och e-postadress uppdateras i realtid på alla enheter som har ditt digitala visitkort så snart en ändring görs i Fortnox. Denna funktion säkerställer att dina professionella uppgifter alltid är aktuella och korrekta, redo att delas vid nya affärsmöjligheter, utan manuell inmatning.

Läs mer på VXO Design AB's hemsida

Fem snabba om Cardcam digitala visitkort

  • Alltid med dig i din mobila plånbok
  • Klimatsmart
  • Fungerar offline
  • Dela även dina kollegors kontakter
  • Kom rakt in i dina kunders kontaktbok

Funktioner

QR kod

Visitkort

Android

IOs

Digital plånbok

Minimera risken för fel

Integrationslicensen ingår i våra paket för företagare, så att du kan underlätta ditt företagande genom att koppla externa system till Fortnox.

Men hur går det till? Jo, systemen skickar information – till exempel underlag för bokföringen och faktureringen – mellan varandra. Du slipper dubbelregistrering och sparar tid. Och inte minst: du minimerar risken för fel.