Upsales CRM hjälper B2B företag att hitta nya leads, vinna fler affärer och skapa merförsäljning hos befintliga kunder.
Upsales CRM hjälper företag med 4 saker
Upsales hjälper dig att optimera och planera din prospektering för att hitta leads där du inte trodde de fanns.
Få kontroll över hela försäljningsprocessen och stäng fler affärer med förutsägbarhet och effektivitet.
Identifiera möjligheter hos existerande kunder och hitta enkelt nya kunder baserat på liknande attribut och behov.
Skapa en bättre förståelse för säljprocessen, korta ned säljcykeln och vinn fler affärer med hjälp av Upsales Insights.
All historik importeras från Fortnox till Upsales
När säljaren lägger en order i Upsales skapas en faktura/ordrer i Fortnox automatiskt
Alla artiklar från Fortnox skapas och uppdateras i Upsales automatiskt
Ordrar/fakturor i Fortnox synkas automatiskt över till Upsales så att säljaren får koll på krediteringar och ordrar som de själva inte skapat.
Betaldstatus och antal påminnelser som skickas till kund synkas tillbaka från Fortnox till Upsales
Företagsdata (exempelvis, adressuppgifter & telefonnummer) uppdateras mellan Fortnox och Upsales
Integrationslicensen ingår i våra paket för företagare, så att du kan underlätta ditt företagande genom att koppla externa system till Fortnox.
Men hur går det till? Jo, systemen skickar information – till exempel underlag för bokföringen och faktureringen – mellan varandra. Du slipper dubbelregistrering och sparar tid. Och inte minst: du minimerar risken för fel.