Smart koppling: Trivec Kassasystem

Trivec Kassasystem icon

Trivec Kassasystem

3.8(9 st)
0-25 företag använder

Ledande leverantör av kassasystem för restaurang

Lösningarna optimerar betalningar och underlättar styrningen av verksamheten. I erbjudandet ingår kassasystem, mobila enheter för beställning/betalning, digitala köksskärmar, kortterminaler, integrationer till hotell- ekonomi- och lagersystem m.fl.

Med integrationen mellan Trivecs kassasystem och Fortnox system får du automatiskt färdiga bokföringsrapporter, och all försäljningsdata skickas automatiskt till Fortnox med rätt kontokod. Att göra ett kassaavslut är väldigt enkelt, bara några få knapptryck.

I integrationen med Fortnox kan du även använda faktureringsmodulen, vilket innebär att du kan fakturera direkt från Trivecs kassasystem och fakturan går automatiskt till gästen via mail. En mycket smidig lösning som sparar mycket administrationstid.

Så fungerar kopplingen med Fortnox

Med Fortnox-integrationen överförs all din försäljningsdata från Trivecs kassasystem automatiskt till ekonomisystemet. Det gör att du inte behöver lägga tid på att räkna ut dagens försäljning efter ett hektiskt arbetspass i restaurangen. All din försäljningsdata överförs och tilldelas automatiskt till rätt kontokod.

Läs mer på Trivec Systems Aktiebolag's hemsida

Förenklad bokföring och fakturering för restauranger

  • Du får automatiskt färdiga bokföringsrapporter
  • All försäljningsdata skickas automatiskt från Trivecs kassasystem till Fortnox med rätt kontokod.
  • Att göra ett kassaavslut är väldigt enkelt, bara några få knapptryck.
  • Du kan fakturera direkt från kassasystemet och fakturan går automatiskt till gästen via mail.
  • Du sparar mycket tid på minskad administration

Funktioner

Kassasystem

Kortterminal

Automatiserad bokföring

Dagsrapport

Skapar fakturaunderlag

Bokföringsunderlag

Minimera risken för fel

Integrationslicensen ingår i våra paket för företagare, så att du kan underlätta ditt företagande genom att koppla externa system till Fortnox.

Men hur går det till? Jo, systemen skickar information – till exempel underlag för bokföringen och faktureringen – mellan varandra. Du slipper dubbelregistrering och sparar tid. Och inte minst: du minimerar risken för fel.