Smart koppling: Timezynk

Timezynk icon

Timezynk

5.0(1 st)
51-100 företag använder

Det bästa schemat skapas tillsammans!

Förenkla vardagen, spara tid och öka engagemang för dig och dina medarbetare med Timezynk. Appen anpassas efter verksamhetens behov och passar de flesta branscher. Kontakta oss gärna så hjälper vi er att komma igång - vi finns här för er hela vägen.

Automatiserade processer och smarta tillval sparar tid och minskar risken för fel. Ändringar blir tillgängliga direkt och du kan lätt hålla kontakten med personalen via bokningsförfrågningar och meddelanden.

Appen ger er bland annat möjlighet att:

  • Skapa pass- och schemamallar

  • Skapa rullande scheman

  • Skicka bokningsförfrågningar

  • Maila bokningsbekräftelse till kunder

  • Attestera tidrapporter externt

  • Använda stämpelklocka och personalliggare

  • Få varningar för närliggande pass, överlappande tidrapporter, tidsavvikelser, m.m.

  • Ha koll på anställdas sysselsättningsgrad och flex

Så fungerar kopplingen med Fortnox

Attesterade tidrapporter matchas automatiskt mot dina inlagda kund- och löneavtal. Sedan genererar Timezynk löne- och fakturaunderlag som du för över till Fortnox med några knapptryckningar. I Fortnox plockar du upp informationen och skapar dina fakturor och löner som vanligt.

Löner: Du laddar ner lönefilen från Timezynk och importerar den i Fortnox kalendarium.

Fakturering: För att överföra fakturaunderlag är det bara att aktivera integrationen och sedan klicka på överför till Fortnox inne på ditt fakturaunderlag i Timezynk.

Läs mer på Timezynk ab's hemsida

Funktioner

Tidrapportering

Personalliggare

Schema

Gör lön i Fortnox

Fakturera i Fortnox

Medarbetare

Skapar fakturaunderlag

Stämpelklocka

Minimera risken för fel

Integrationslicensen ingår i våra paket för företagare, så att du kan underlätta ditt företagande genom att koppla externa system till Fortnox.

Men hur går det till? Jo, systemen skickar information – till exempel underlag för bokföringen och faktureringen – mellan varandra. Du slipper dubbelregistrering och sparar tid. Och inte minst: du minimerar risken för fel.