Lättanvänd app för tidrapportering och era projekt. Spara tid på fakturering, kvitto och lönehantering med bl.a prissättning per projekt och användare, automatisk OB och flexhantering. Minska risken för fel och låt Timekeeper göra mer av jobbet.
Håll ordning på timmar och artiklar i era projekt, samt närvaro, frånvaro, flex, OB, övertid, utlägg, mil & traktamenten.
Projektledare planerar och bemannar, skapa todo-listor och följa upp
Personalen använder timer (start/stopp), pass med klockslag eller registrerar timmar manuellt
Arbetsledare och personalansvariga kan attestera per projekt/person
Smart prissättning per projekt/person ger rätt fakturaunderlag
Begär digitalt godkännande av kund
Push & påminnelser hjälper er hålla rutinerna
Fota kvitton
Används inom bl.a bemanning, IT-konsulter, entreprenad, bygg och kommuner.
Skapa fakturor/order från Timekeeper till Fortnox och bifoga automatiska PDF-bilagor av rapporten från Timekeeper.
Importera kunder, projekt och artiklar från Fortnox till Timekeeper
Synka Projekt mellan Timekeeper och Fortnox
Nya Projekt kunder och artiklar i Timekeeper skapas upp i Fortnox.
Koppla kostnadsställen från Fortnox till användare/projekt i Timekeeper.
Överför löneunderlag
Fota kvitton i appen för vidare bokföring, återbetalning på lön och vidarefakturering
Integrationslicensen ingår i våra paket för företagare, så att du kan underlätta ditt företagande genom att koppla externa system till Fortnox.
Men hur går det till? Jo, systemen skickar information – till exempel underlag för bokföringen och faktureringen – mellan varandra. Du slipper dubbelregistrering och sparar tid. Och inte minst: du minimerar risken för fel.