Tecta Fastighetssystem icon
Smart koppling

Tecta Fastighetssystem

4.9(43 st)
51-100 företag använder

Framtidens fastighetssystem är molnbaserat

Få kontroll över din förvaltning med en molnbaserad fastighetslösning, där ditt bestånd bestämmer priset istället för en licenskostnad. Samla avtal, avisering, ärendehantering och kreditkontroll i molnet. Tecta - som fastighetsförvaltning borde vara.

Mer information

  • Tecta erbjuder två integrationer mot Fortnox, antingen skickas en kopia av hyresavin till Fortnox fakturering eller så skickas bokföringsverifikat till Fortnox bokföring. I Bokföringsintegrationen periodiserar vi inte bara intäkten, vi justerar även momsen baserat på när hyresgästen betalar.

  • Du arbetar i det system som du trivs bäst med.

  • Minskade administrationen.

  • Betala endast för det fastighetsbestånd som är aktivt istället för statiska avgifter.

  • Du samlar information om ditt fastighetsbestånd på en plats du kommer åt från alla dina enheter.

Boka demo https://tecta.se/boka-demo/

Så fungerar kopplingen med Fortnox

För dig som är kund aktiverar du integration i Fortnox och väljer vår integration. Klicka på Skaffa/Aktivera så görs kopplingen automatiskt mot den hyresvärd som du väljer i Tecta.

Är du inte redan kund så skapar du snabbt och enkelt ett konto genom BankID och går in på vår marknadsplats via dina kontoinställningar.

Vill du veta mer om integrationen med Fortnox, eller Tecta i största allmänhet, är du alltid välkommen att kontakta oss på info@tecta.se eller 010-585 73 30.

https://tecta.se/hjalp/fortnox/

Läs mer på https://tecta.se/

Läs mer på Tecta AB's hemsida

Betyg på Tecta Fastighetssystem

Företag utan anställda
torsdag 15 juni 2023
Företag med 1-4 anställda
torsdag 15 juni 2023
Företag utan anställda
torsdag 15 juni 2023
Minimera risken för fel
Minimera risken för fel

Integrationslicensen ingår i våra paket för företagare, så att du kan underlätta ditt företagande genom att koppla externa system till Fortnox.

Men hur går det till? Jo, systemen skickar information – till exempel underlag för bokföringen och faktureringen – mellan varandra. Du slipper dubbelregistrering och sparar tid. Och inte minst: du minimerar risken för fel.