Specter erbjuder molnbaserade lagersystem och kassasystem som förenar alla säljkanaler, varuflöden och lager i realtid. Koppla ihop med din webbshop som t.ex. Shopify och WooCommerce. Automatisk bokföring och smidig redovisning med Fortnox-koppling.
Användarvänligt lagerhanteringssystem (WMS) och kassasystem (POS), komplett med order- och inköpshantering. Passar små och medelstora företag som säljer fysiska produkter online eller i butiker.
Hantera all försäljning, varuinköp, lager- och leveransflöden i Specter. Detta förbättrar lagerstyrningen och ger rätt lagersaldo överallt. Tillgång till produkt-, kund- och orderinformation för alla kanaler ger full överblick.
Noggrant utvalda integrationer till e-handelsplattformar, betal- och fraktlösningar samt bokföringsprogram ger hög grad av automatisering och underlättar tillväxt.
Kombinationen Specter och Fortnox ger e-handlare och retailers det bästa av två världar. Integrationen automatiserar bokföringen så att ditt företag får en effektiv redovisning med ständigt aktuell ekonomisk överblick.
Affärshändelser för försäljning, inbetalningar, lager (FIFO) och dagsavslut m.m. skapar automatiskt enskilda verifikat i Specter. Dessa synkas direkt till Fortnox och håller din bokföring uppdaterad.
Specters kopplingar till Klarna & Svea automatiserar bokföring av betalningar, återbetalningar och avgifter. Verifikaten synkas automatiskt till Fortnox.
Integrationslicensen ingår i våra paket för företagare, så att du kan underlätta ditt företagande genom att koppla externa system till Fortnox.
Men hur går det till? Jo, systemen skickar information – till exempel underlag för bokföringen och faktureringen – mellan varandra. Du slipper dubbelregistrering och sparar tid. Och inte minst: du minimerar risken för fel.