För Fyndiq & Fortnox erbjuder Sharespine allt från enklare tjänster till mer flexibla och konfigurerbara integrationslösningar. Pris från 590 kr/mån.
Sharespines erbjuder en digital integrationsplattform byggt på robusta mikrotjänster. Plattformen automatiserar flöden och bokföring för B2C- och B2B-försäljning, stöder synkronisering av produktdata, stöder redovisning av båda OSS VAT (EU) och Sales Tax (USA) samt tillhandahåller lösningar för avstämningar för en mängd olika betalleverantörer.
Plattformen automatiserar den dagliga hanteringen av din försäljning, kunddata, produkter, lager, priser samt har en automatiserad avstämning av dina betalsätt.
Plattformen skickar din data mellan webbutiken, ekonomisystemet, marknadsplatser, din butikskassa, WMS & TA-system.
Integrationslicensen ingår i våra paket för företagare, så att du kan underlätta ditt företagande genom att koppla externa system till Fortnox.
Men hur går det till? Jo, systemen skickar information – till exempel underlag för bokföringen och faktureringen – mellan varandra. Du slipper dubbelregistrering och sparar tid. Och inte minst: du minimerar risken för fel.