Smart koppling: Fyndiq | Flex

Fyndiq | Flex icon

Fyndiq | Flex

0.0(0 st)
0-25 företag använder

Fyndiq & Fortnox integrationer

För Fyndiq & Fortnox erbjuder Sharespine allt från enklare tjänster till mer flexibla och konfigurerbara integrationslösningar. Pris från 590 kr/mån.

Sharespines erbjuder en digital integrationsplattform byggt på robusta mikrotjänster. Plattformen automatiserar flöden och bokföring för B2C- och B2B-försäljning, stöder synkronisering av produktdata, stöder redovisning av båda OSS VAT (EU) och Sales Tax (USA) samt tillhandahåller lösningar för avstämningar för en mängd olika betalleverantörer.

Så fungerar kopplingen med Fortnox

  • Plattformen automatiserar den dagliga hanteringen av din försäljning, kunddata, produkter, lager, priser samt har en automatiserad avstämning av dina betalsätt.

  • Plattformen skickar din data mellan webbutiken, ekonomisystemet, marknadsplatser, din butikskassa, WMS & TA-system.

Läs mer på Sharespine AB's hemsida

Fördelar med Sharespines plattform

  • Första månaden är alltid gratis
  • 16 000+ Företag som använder vår teknik i Norden & USA.
  • Plattform som stöder 60+ olika verksamhetssystem.
  • 20 År i branschen med gedigen erfarenhet av integrationer.

Funktioner

Dagsrapport

E-handelsplattform

Skapar artiklar i Fortnox

Skapar kunder i Fortnox

Skapar order i Fortnox

Lager

Lagersaldo

Ordersynk

Minimera risken för fel

Integrationslicensen ingår i våra paket för företagare, så att du kan underlätta ditt företagande genom att koppla externa system till Fortnox.

Men hur går det till? Jo, systemen skickar information – till exempel underlag för bokföringen och faktureringen – mellan varandra. Du slipper dubbelregistrering och sparar tid. Och inte minst: du minimerar risken för fel.