Smart koppling: Bokföring | WooCommerce Free

Bokföring | WooCommerce Free icon

Bokföring | WooCommerce Free

0.0(0 st)
0-25 företag använder

Bokföring av din försäljning i WooCommerce

Gratis bokföring av din försäljning och returer i WooCommerce inkl. stöd för OSS & Valuta Bokför upp till 1000 orders/mån utan kostnad. Möjlighet för uppgradering med bokföring av utbetalningar/avstämning från PayPal, Klarna, Stripe & Nets

Med några klick så kopplar du din WooCommerce butik till ditt Fortnox konto. Med vår gratis tjänst så kommer din försäljning, och dina returer från WooCommerce helautomatiskt bokföras i Fortnox.

Appen passar för dig som säljer i eller utanför Sverige,. Du kan ha olika butiksvalutor som då valuta-konverteras till SEK. Appen stöder även VAT-hantering över 10 000 € per år till andra EU-länder (OSS-gräns), samt Norge (VOEC) och Storbritannien (VoEC).

Det ingår 1000 orders/mån utan kostnad och möjlighet för uppgradering för stöd av Payouts.

Så fungerar kopplingen med Fortnox

De viktigaste fördelarna med Sharespine som en stabil leverantör

  • 20 År i branschen med gedigen erfarenhet av integrationer.

  • 25 Personer i teamet redo att hjälpa våra kunder.

  • 50+ Anslutna system redo att kopplas ihop.

  • 15 000+ Företag som använder vår teknik i Norden & USA.

Läs mer på Sharespine AB's hemsida

Vad löser Bokföring WooCommerce Free?

  • Ett verifikat av din försäljning skapas dagligen i Fortnox
  • Automatisk bokföring av både sälj- och returordrar
  • Appen stöder olika butiksvalutor och omvandlar alla order till SEK i Fortnox
  • Stöd för OSS för EU-länder, Norge (VOEC) samt Storbritannien (VoEC).
  • Möjlighet för uppgradering för Automatisk bokföring av Payouts för PayPal, Klarna, Stripe & Nets

Minimera risken för fel

Integrationslicensen ingår i våra paket för företagare, så att du kan underlätta ditt företagande genom att koppla externa system till Fortnox.

Men hur går det till? Jo, systemen skickar information – till exempel underlag för bokföringen och faktureringen – mellan varandra. Du slipper dubbelregistrering och sparar tid. Och inte minst: du minimerar risken för fel.