Smart koppling: Bokföring | Fyndiq

Bokföring | Fyndiq icon

Bokföring | Fyndiq

0.0(0 st)
0-25 företag använder

Automatisk bokföring av Fyndiq i Fortnox

Helautomatisk bokföring av din försäljning från Fyndiq Marketplace. Pris från 195 kr/mån.

Med bara några klick kopplar du enkelt Fyndiq till ditt Fortnox-konto. Vår tjänst sköter sedan automatiskt bokföringen av både försäljning och returer från Fyndiq genom dagliga verifikat i Fortnox.

Så fungerar kopplingen med Fortnox

  • Fyndiq Settlement fungerar som så att en Fyndiq-order skapas i ert ekonomisystem av Sharespine Utbetalning sker från Fyndiq.

  • Sharespine hämtar betalningarna och stämmer av mot fakturan i ekonomisystemet med era önskade konton.

  • Genom detta så är fakturan både bokförd och markerad som slutbetald, helt automatiskt

Läs mer på Sharespine AB's hemsida

Fördelar med Sharespines plattform

  • Första månaden är alltid gratis
  • 16 000+ Företag som använder vår teknik i Norden & USA.
  • 60+ Anslutna system redo att kopplas ihop.
  • 20 År i branschen med gedigen erfarenhet av integrationer.

Funktioner

Dagsrapport

E-handelsplattform

Fakturera i Fortnox

Lager

Ordersynk

Skapar artiklar i Fortnox

Skapar kunder i Fortnox

Skapar order i Fortnox

Har du frågor om Bokföring | Fyndiq?

Kontakta supporten för att få hjälp.

Behörigheter

För att olika funktioner i integrationen ska kunna fungera på ett visst sätt behöver integrationen åtkomst till ditt Fortnox-konto.

Minimera risken för fel

Integrationslicensen ingår i våra paket för företagare, så att du kan underlätta ditt företagande genom att koppla externa system till Fortnox.

Men hur går det till? Jo, systemen skickar information – till exempel underlag för bokföringen och faktureringen – mellan varandra. Du slipper dubbelregistrering och sparar tid. Och inte minst: du minimerar risken för fel.