Smart koppling: Bokföring | Abicart

Bokföring | Abicart icon

Bokföring | Abicart

0.0(0 st)
0-25 företag använder

Bokföring av din försäljning från Abicart

Helautomatisk bokföring av din försäljning och returer från Abicart inkl. stöd för OSS & Valuta. Pris från 195 kr/månad.

Med bara några klick kopplar du enkelt din Abicart-webbutik till ditt Fortnox-konto. Vår tjänst sköter sedan automatiskt bokföringen av både försäljning och returer från Abicart genom dagliga verifikat i Fortnox.

Tjänsten är perfekt för dig som säljer både inom och utanför Sverige. Du kan använda flera butiksvalutor, som automatiskt omvandlas till SEK. Appen hanterar även momsredovisning för försäljning över 10 000 € per år till andra EU-länder (OSS-gräns), samt till Norge (VOEC) och Storbritannien (VoEC).

Så fungerar kopplingen med Fortnox

  • Ett dagligt försäljningsverifikat skapas automatiskt i Fortnox.

  • Automatisk bokföring av både försäljnings- och returordrar.

  • Appen stöder flera butiksvalutor och omvandlar alla ordrar till SEK i Fortnox.

  • Stöd för OSS inom EU-länder, Norge (VOEC) samt Storbritannien (VoEC).

  • Möjlighet för automatisk bokföring av betalningar via PayPal, Klarna, Stripe och Nets.

Läs mer på Sharespine AB's hemsida

Fördelar med Sharespines plattform

  • 16 000+ Företag som använder vår teknik i Norden & USA.
  • 60+ Anslutna system redo att kopplas ihop.
  • 25 Personer i teamet redo att hjälpa våra kunder.
  • 20 År i branschen med gedigen erfarenhet av integrationer.
  • Uppgradering möjlighet för avstämning av olika betalsätt

Funktioner

Avprickning

Bokföringsunderlag

Dagsrapport

E-handelsplattform

Handel

OSS

Redovisning

Samlingsverifikat

Skapar verifikat i Fortnox

Sharespine

Minimera risken för fel

Integrationslicensen ingår i våra paket för företagare, så att du kan underlätta ditt företagande genom att koppla externa system till Fortnox.

Men hur går det till? Jo, systemen skickar information – till exempel underlag för bokföringen och faktureringen – mellan varandra. Du slipper dubbelregistrering och sparar tid. Och inte minst: du minimerar risken för fel.