Sharefox uthyrningssystem har allt du behöver för att driva din uthyrningsbutik online, inkluderar ett bokningssystem, onlinebetalningar, prenumerationer, självbetjäning, inventariehantering och mycket mer.
Sharefox och Fortnox är en perfekt kombination för dig när du hyr ut utrustning och för att boka dina tjänster. Fortnox-integrationen gör att din orderhantering och bokföring går smidigt och sparar dig för mycket manuellt arbete.
Med Sharefox uthyrningssystem kan du:
Hantera onlinebokningar med full översikt i kalendern.
Ta emot bokningar som kan betalas online (inklusive Swish) eller som kan betalas med faktura.
Få full kontroll på lagerstyrning samt smidig hantering för varje order.
Dra nytta av potentialen med Sharefox och Fortnox-integrationen på kundfaktura- och bokföringsnivå.
Kopplingen mellan Sharefox uthyrningssystem och Fortnox kommer att möjliggöra följande:
Skicka ordrar som skapas i Sharefox (betalda och obetalda ordrar) automatiskt till Fortnox, för bokföring eller ytterligare bearbetning.
Matcha automatiskt med befintliga kunder i Fortnox, annars skapas nya.
Kartlägg och tilldela dina ordrar till Fortnox-produkthantering och (för försäljningsobjekt) uppdatera din lagerstatus.
Skicka ordrar som har betalats online till Fortnox för redovisning.
Skicka bokade beställningar (antingen online eller via Sharefox Admin) för fakturering via Fortnox.
Integrationslicensen ingår i våra paket för företagare, så att du kan underlätta ditt företagande genom att koppla externa system till Fortnox.
Men hur går det till? Jo, systemen skickar information – till exempel underlag för bokföringen och faktureringen – mellan varandra. Du slipper dubbelregistrering och sparar tid. Och inte minst: du minimerar risken för fel.