Smart koppling: Seven Time

Seven Time icon

Seven Time

4.7(26 st)
201-500 företag använder

Smidighet - från registrering till fakturering

Seven Time är för er som behöver ett anpassningsbart tid och projektredovisningssystem med bland annat inbyggd mobil arbetsorder, offerthantering och fakturering. Prova gratis i 30 dagar!

Seven Time är moduluppbyggt och ni använder endast det som ni har behov av.

Fördelar

  • Lättanvänt och flexibelt

  • Enkel och kraftfull rapportering av tid, material, leverantörsfakturor, traktamente och resor

  • Full kontroll på era projekt och arbetsordrar

  • Smidig offertmodul

  • Fakturering direkt inifrån programmet (e-post, e-faktura)

  • Missa ingenting genom att fördela uppgifter

  • Använd registrerad tid för löneunderlag

  • Samla era dokument

För hantverkare så har vi ett antal specialanpassade moduler så som personalliggare, byggdagbok, ÄTA-hantering, betalningsplaner och checklistor.

Så fungerar kopplingen med Fortnox

Ingen gillar dubbelarbete. Med integrationen mellan Seven Time och Fortnox håller ni båda systemen synkade.

  • Integration med API

  • Export/import av projekt, kunder, artiklar, konton, kostnadsställen, leverantörer och leverantörsfakturor

  • Exportera fakturor/fakturaunderlag till Fortnox

  • Exportera löneunderlag till Fortnox (tid, frånvaro, avvikelser, osv)

Läs mer på Seven Time AB's hemsida

Funktioner

Projektverktyg

Arbetsorder

Offertverktyg

Synkroniserar kunder

Synkroniserar ordrar

Personalliggare

ÄTA

Checklista

Fakturera i Fortnox

Har du frågor om Seven Time?

Kontakta supporten för att få hjälp.

Behörigheter

För att olika funktioner i integrationen ska kunna fungera på ett visst sätt behöver integrationen åtkomst till ditt Fortnox-konto.

Minimera risken för fel

Integrationslicensen ingår i våra paket för företagare, så att du kan underlätta ditt företagande genom att koppla externa system till Fortnox.

Men hur går det till? Jo, systemen skickar information – till exempel underlag för bokföringen och faktureringen – mellan varandra. Du slipper dubbelregistrering och sparar tid. Och inte minst: du minimerar risken för fel.