I REKYL CRM skapas offerter, dokumentation om kunder, kontaktpersoner, affärshändelser och konversationer.
I REKYL CRM skapas offerter, dokumentation om kunder, kontakter, affärshändelser och konversationer. Kunder och kontakter kan kategoriseras efter till exempel produktområden och intressen för att enkelt göra urval för riktade kampanjer. Påminnelser och flaggor läggs in så att man aldrig missar att kontakta kunderna vid rätt tillfälle.
I REKYL samlas verksamhetens alla projekt med tillhörande arbetsorder, tidrapporter, hyresorder, leverantörsfakturor, faktureringsunderlag och fakturor överskådligt på ett enda ställe. Nya projekt skapas enkelt och effektivt med hjälp av smarta guider.
REKYL fungerar sömlöst med Fortnox via API. All data gällande kunder, artiklar och annan viktig information synkroniseras automatiskt i bakgrunden för att minimera all form av dubbelarbete.
All bokföring, fakturering och lönehantering sker som vanligt i Fortnox. Du får helt enkelt tid över till annat.
Integrationslicensen ingår i våra paket för företagare, så att du kan underlätta ditt företagande genom att koppla externa system till Fortnox.
Men hur går det till? Jo, systemen skickar information – till exempel underlag för bokföringen och faktureringen – mellan varandra. Du slipper dubbelregistrering och sparar tid. Och inte minst: du minimerar risken för fel.