Smart koppling: Trygg Offert

Trygg Offert icon

Trygg Offert

0.0(0 st)
0-25 företag använder

Skicka offerter enkelt och säkert!

Med TryggOfferts användarvänliga verktyg skapar du snabbt och enkelt en offert utan krångel. Allt från kommunikation och ÄTA-hantering till digital signering och färdiga kalkylmallar hittar du direkt i plattformen. Trygga & smarta avtal, helt enkelt!

Upptäck ett smidigare sätt att offerera med TryggOffert.

  • Smart kalkylverktyg för snabb och exakt prisberäkning.

  • Signering via BankID för smidig och säker avtalshantering.

  • Tydliga och lättförståeliga offerter för både företagare och kunder.

  • Möjlighet att bifoga bilder för att förtydliga produkter eller tjänster.

  • Få betalt för ändringar och tillägg – med direkt godkännande i mobilen.

  • Integration med Fortnox och CreditSafe för enkel bokföring och kreditkontroll.

  • Full kontroll i mobilen – all kommunikation samlad och en klar överblick över hela projektet.

Så fungerar kopplingen med Fortnox

Genom att koppla ditt Fortnox-konto till TryggOffert så får du en översikt över alla fakturor som ligger hos Fortnox direkt i plattformen. Enkelt och smart!

Läs mer på Rejlers Sverige AB's hemsida

Det ska vara enkelt att skicka offerter. Och säkert.

  • Upptäck ett smidigare sätt att offerera
  • Ett riktigt smart kalkylverktyg
  • Säker offert direkt i verktyget
  • Få betalt. Även för ändringar och tillägg.
  • Styr allt direkt i mobilen.

Funktioner

Entreprenad

Enskild firma

Offertförfrågan

Offertverktyg

Har du frågor om Trygg Offert?

Kontakta supporten för att få hjälp.

Behörigheter

För att olika funktioner i integrationen ska kunna fungera på ett visst sätt behöver integrationen åtkomst till ditt Fortnox-konto.

Minimera risken för fel

Integrationslicensen ingår i våra paket för företagare, så att du kan underlätta ditt företagande genom att koppla externa system till Fortnox.

Men hur går det till? Jo, systemen skickar information – till exempel underlag för bokföringen och faktureringen – mellan varandra. Du slipper dubbelregistrering och sparar tid. Och inte minst: du minimerar risken för fel.