Smart koppling: Ongoing WMS by Prime Penguin

Ongoing WMS by Prime Penguin icon

Ongoing WMS by Prime Penguin

0.0(0 st)
0-25 företag använder

Ongoing WMS Integrationer för Logistik & Fortnox

Konfigurerbar integrationsplattform med fokus på logistik & orderflöden. Ingår flera kopplingar till många system i samma i licens. Unik lösning för synkning av ett eller flera lager och shoppar.

De viktigaste fördelarna med Prime Penguin:

Flexibel och skalbar lösning för växande bolag.

Personlig onboarding ingår vid integration.

70+ Anslutna system redo att kopplas ihop.

Centralisera era integrationer och minska era kostnader.

Så fungerar kopplingen med Fortnox

Via Prime Penguins integration med Fortnox kan du:

  • Synka produkter till dina lager.

  • Automatiskt uppdatering av lagersaldo till Fortnox från ett eller flera lager.

  • Synka leverantörsinformation till dina lager från Fortnox.

  • Synka ordrar direkt från Fortnox till ett eller flera lager.

  • Läser in-ordrar och skickar automatiskt till rätt Lager samt bokför inleverans.

  • Generera fakturor automatisk i Fortnox.

Läs mer på Prime Penguin AB's hemsida

Integrera Fortnox till Ongoing WMS sömlöst - ett eller flera lager

  • Lagersaldon: Löpande synkronisering för att undvika saldoavvikelser i lagret.
  • Artikeldata: Hämta och uppdatera artiklar automatiskt med fulla specifikationer samt lagerstatus.
  • Orderhantering: Automatisk hämtning och uppdatering av ordrar och tillhörande leveransinstruktioner.
  • Fakturaunderlag: Skapa fakturor automatisk i Fortnox baserat på orderinfo.
  • Inköpsorderhantering: Integration med Fortnox Lager för effektivisera PO-hantering.

Funktioner

WMS

Lager

Lagersaldo

Inleverans

Logistik

Artikelregister

Orderflöde

Retur

Minimera risken för fel

Integrationslicensen ingår i våra paket för företagare, så att du kan underlätta ditt företagande genom att koppla externa system till Fortnox.

Men hur går det till? Jo, systemen skickar information – till exempel underlag för bokföringen och faktureringen – mellan varandra. Du slipper dubbelregistrering och sparar tid. Och inte minst: du minimerar risken för fel.