Säg hejdå till borttappade kvitton, högar av pappersarbete och tidsödande administration. Säg hej till Pleo – företagskortet som hjälper dig att automatisera hanteringen av alla företagets utgifter.
Med Pleo får du:
Pleo Mastercards (fysiska & virtuella) med individuella köpgränser
Pushnotis direkt vid köp, kvittorapport i app
Fetch (automatisk inhämtning av digitala kvitton)
Pleo Pocket (för ersättning av utlägg, milersättning & traktamente)
Representationskalkylator
Analys och statistik av företagets utgifter
Påfyllning via Autogiro
Support i världsklass alltid nära till hands
Integrationen till Fortnox möjliggör automatisk löpande bokföring. Pleo underlättar hela processen, från betalning med Pleo-kortet till det att utgiften är konterad och klar. Medarbetare slipper göra utlägg i tjänsten och ekonomiavdelningen minimerar manuellt adminarbete.
Integrationen mellan Pleo och Fortnox möjliggör:
Import av kontoplan, kostnadsställen, projektkoder och verifikationsserier från Fortnox direkt till Pleo.
Export av alla transaktioner med tillhörande kvitto, konto, moms, projekt och kostnadsställe till rätt verifikationsserie i Fortnox.
Integrationslicensen ingår i våra paket för företagare, så att du kan underlätta ditt företagande genom att koppla externa system till Fortnox.
Men hur går det till? Jo, systemen skickar information – till exempel underlag för bokföringen och faktureringen – mellan varandra. Du slipper dubbelregistrering och sparar tid. Och inte minst: du minimerar risken för fel.