Smart koppling: Pleo

Pleo icon

Pleo

4.1(108 st)
0-25 företag använder

Smarta företagskort för smidigare utgiftshantering

Säg hejdå till borttappade kvitton, högar av pappersarbete och tidsödande administration. Säg hej till Pleo – företagskortet som hjälper dig att automatisera hanteringen av alla företagets utgifter.

Med Pleo får du:

  • Pleo Mastercards (fysiska & virtuella) med individuella köpgränser

  • Pushnotis direkt vid köp, kvittorapport i app

  • Fetch (automatisk inhämtning av digitala kvitton)

  • Pleo Pocket (för ersättning av utlägg, milersättning & traktamente)

  • Representationskalkylator

  • Analys och statistik av företagets utgifter

  • Påfyllning via Autogiro

  • Support i världsklass alltid nära till hands

Så fungerar kopplingen med Fortnox

Integrationen till Fortnox möjliggör automatisk löpande bokföring. Pleo underlättar hela processen, från betalning med Pleo-kortet till det att utgiften är konterad och klar. Medarbetare slipper göra utlägg i tjänsten och ekonomiavdelningen minimerar manuellt adminarbete.

Integrationen mellan Pleo och Fortnox möjliggör:

  • Import av kontoplan, kostnadsställen, projektkoder och verifikationsserier från Fortnox direkt till Pleo.

  • Export av alla transaktioner med tillhörande kvitto, konto, moms, projekt och kostnadsställe till rätt verifikationsserie i Fortnox.

Läs mer på Pleo Technologies A/S's hemsida

Funktioner

Kvitto

Utlägg

Resa

Företagskort

App

Milersättning

Autogiro

Kontoplan

Minimera risken för fel

Integrationslicensen ingår i våra paket för företagare, så att du kan underlätta ditt företagande genom att koppla externa system till Fortnox.

Men hur går det till? Jo, systemen skickar information – till exempel underlag för bokföringen och faktureringen – mellan varandra. Du slipper dubbelregistrering och sparar tid. Och inte minst: du minimerar risken för fel.