Smart koppling: Fairity - enkel GDPR lösning

Fairity - enkel GDPR lösning icon

Fairity - enkel GDPR lösning

0.0(0 st)
0-25 företag använder

Din enkla lösning för GDPR!

Vi hjälper dig att snabbt och enkelt hantera ditt GDPR arbete så du får lagen och kunderna på din sida. Du kan din verksamhet och vi kan GDPR, Fairity hjälper dig att enkelt uppfylla lagkraven.

Fairity är en molnbaserad plattform som guidar din organisation till en säker hantering av personuppgifter som efterlever GDPR-lagen på ett snabbt, enkelt och billigt sätt.

Du kan enkelt autogenerera register, rapporter, integritetsmeddelande och biträdesavtal som krävs enligt lag samt som efterfrågas av myndigheter direkt från plattformen - detta bygger även tillit mot dina kunder och anställda.

Du behöver inte vara GDPR expert, du behöver bara kunna din organisation!

Så fungerar kopplingen med Fortnox

Integrationen tillsammans med Fortnox skapar en enhetlig inloggning för dig som kund.

  • Köp Fairity

  • Skapa ditt användarkonto i plattformen

  • Klart! Din inloggning kommer ske automatiskt

Du kommer vid nästa uppdatering kunna välja vilka uppgifter som är relevanta att importera till Fairity, som till exempel leverantörsuppgifter, projektuppgifter, produkter och tjänster.

Läs mer på Pinteg AB's hemsida

Fördelarna med dataskyddsprodukten Fairity

  • Spara tid och resurser: Minska ansträngningen och resurser som krävs för GDPR-efterlevnad
  • Förbättra förtroendet: Visa ditt engagemang för dataskydd och öka förtroendet hos dina kunder
  • Konkurrensfördel: Ligg steget före dina konkurrenter genom att visa din GDPR-efterlevnad
  • Minska rättsliga risker: Minimera risken för böter och rättsliga konsekvenser
  • Frid i sinnet: Fokusera på din kärnverksamhet medan vår plattform säkerställer GDPR-efterlevnaden

Minimera risken för fel

Integrationslicensen ingår i våra paket för företagare, så att du kan underlätta ditt företagande genom att koppla externa system till Fortnox.

Men hur går det till? Jo, systemen skickar information – till exempel underlag för bokföringen och faktureringen – mellan varandra. Du slipper dubbelregistrering och sparar tid. Och inte minst: du minimerar risken för fel.