Ongoing WMS icon
Smart koppling

Ongoing WMS

4.4(23 st)
201-500 företag använder

Ongoing WMS - Molnbaserat Lagersystem

Växer ert lager? Behöver ni snabbt få bättre ordning på er lager- och logistikhantering? Ongoing WMS är Nordens mest använda webbaserade lagersystem och hjälper logistikintensiva företag att effektivisera sina lager- och logistikprocesser.

Mer information

Effektivisera ditt lager! Ongoing WMS gör det dagliga arbetet snabbare och effektivare genom att eliminera flertalet manuella processer. Tjänsten har alla funktioner som förväntas av ett fullskaligt lagersystem.

Plocka snabbare med bättre säkerhet! Plockningen blir fri från fel genom att produkterna skannas. Processerna kan anpassas efter era behov och typ av produkter. T.ex. finns stöd för att plocka rätt batch, bäst före-datum eller serienummer.

Kom i gång snabbt! Levereras som molntjänst vilket innebär att det inte krävs någon investering eller installation för att börja använda den.

Så fungerar kopplingen med Fortnox

I integrationen med Fortnox överförs order skapade i Fortnox kontinuerligt till Ongoing WMS tillsammans med kunduppgifter, leverantörs- och artikelregister.

Från Ongoing WMS återrapporteras ordrar då de är hanterade av lagret samt uppdaterar levererat antal per orderrad. Man kan välja till att en faktura ska skapas upp i Fortnox på en order då den återrapporteras.

Lagersaldon skickas till Fortnox. Tillsammans med Fortnox Lager låses ytterligare smarta funktioner upp så som hämtning av inköpsorder från Fortnox samt överföring av inventeringar från Ongoing WMS.

Läs mer på Ongoing Warehouse AB's hemsida

Betyg på Ongoing WMS

måndag 12 juni 2023
onsdag 4 okt. 2023
onsdag 4 okt. 2023
Minimera risken för fel
Minimera risken för fel

Integrationslicensen ingår i våra paket för företagare, så att du kan underlätta ditt företagande genom att koppla externa system till Fortnox.

Men hur går det till? Jo, systemen skickar information – till exempel underlag för bokföringen och faktureringen – mellan varandra. Du slipper dubbelregistrering och sparar tid. Och inte minst: du minimerar risken för fel.