Smart koppling: Next Project

Next Project icon

Next Project

4.2(5 st)
201-500 företag använder

Projektverktyg för framgångsrika byggprojekt

Next är ett kraftfullt projektverktyg och affärssystem för små och medelstora byggföretag inom entreprenad, mark, anläggning och byggservice. Systemet är utformat för att hjälpa företag att växa genom genom kostnadskontroll och effektivare processer.

Med Next får du:

  • Mobil återrapportering (inkl. tidrapportering), vilket gör att alla kostnader snabbt registreras (timmar; resor, plock från bil och förråd, användande av egen utrustning etc.) och säkerställer att det tas med på fakturan

  • Optimerad resursplanering som säkerställer att arbetskraft och material används så effektivt som möjligt

  • Effektiv ÄTA-hantering för att undvika oväntade kostnadsökningar

Next ger dig en tydlig överblick över projektens ekonomi och förbättrar samarbetet genom realtidsdata, vilket ökar transparens och förtroende bland alla intressenter.

Så fungerar kopplingen med Fortnox

Mellan Fortnox och Next Project återfinns ett tiotal standardiserade kopplingar. Vi ser till att projekt med tillhörande kunder, bokförda kostnader/intäkter, kontoplan, kundfakturor, mm, automatiskt skickas mellan systemen.

Den kompletta lösningen innebär att all dubbelregistrering försvinner och ger dig ett fullt ut mobilt affärssystem som du inte växer ur under överskådlig framtid.

Läs mer på NEXT One Technology's hemsida

Fem snabba om Next

  • Full koll på kostnader, tid och resurser
  • Ekonomisk uppföljning i realtid
  • Datadrivna insikter som sparar pengar och driver tillväxt
  • Ökad lönsamhet och bättre vinstmarginaler
  • Effektivitet, kostnadsbesparingar och riskminimering

Funktioner

Entreprenad

Tidrapportering

Arbetsorder

Fakturahantering

ÄTA

Resursplanering

Betalningsplan

Offertverktyg

Budget

Prognos

Inköpsdata

Återrapportering

Minimera risken för fel

Integrationslicensen ingår i våra paket för företagare, så att du kan underlätta ditt företagande genom att koppla externa system till Fortnox.

Men hur går det till? Jo, systemen skickar information – till exempel underlag för bokföringen och faktureringen – mellan varandra. Du slipper dubbelregistrering och sparar tid. Och inte minst: du minimerar risken för fel.