MyGizmo icon
Smart koppling

MyGizmo

4.4(8 st)
101-200 företag använder

Projektverktyget för bolag i hantverksbranschen

Låt er vardag flyta på smidigare, styr ditt hantverksföretag från fält. Allt i telefonen - från offerten genom hela projektet till fakturering och lön.

Mer information

Genom vårt användarvänliga projektverktyg MyGizmo specifikt framtaget för små och medelstora företag hantverksbranschen. Håller ni koll och följer upp alla delar i era projekt. Från offerten genom hela projektet såsom timmar, material, leverantörsfakturor, ätor, dokument, egenkontroller, planering, tidplaner etc till fakturering och lön.

Fördelen är att ni har Allt även i telefonen, så er vardag flyter på smidigt.

“Med MyGizmo har vi fått bättre kontroll över projekten, blivit mer effektiva mot våra kunder och fått bättre efterkontroll.” - Mikael Häggebrink - Måleri & Kakel i Östergötland AB

Så fungerar kopplingen med Fortnox

Undvik dubbelarbete med MyGizmos integration till Fortnox. Få en heltäckande lösning för ditt hantverksbolag.

  • Skapa fakturor i Fortnox genom MyGizmo.

  • Spara lönespecifikationer i Fortnox genom MyGizmo.

  • Synkronisera ert kundregister.

  • Synkronisera era artiklar.

  • Synkronisera era projekt.

  • Synkronisera era leverantörsfakturor.

  • Importera ordrar från Fortnox till projekt i MyGizmo.

  • Vid uppdateringar i Fortnox kan ni enkelt uppdatera ändringarna även i MyGizmo.

Vi bokar gärna in en personlig demo eller börjar testa MyGizmo kostnadsfritt i 14 dagar utan förpliktelser.

Läs mer på MyGizmo Utvecklarportal's hemsida

Betyg på MyGizmo

Företag med 10-19 anställda
onsdag 11 sep. 2024
Företag med 5-9 anställda
onsdag 4 sep. 2024
Företag med 5-9 anställda
passar inte oss
söndag 22 sep. 2024

Funktioner

Projektverktyg

ÄTA

Egenkontroll

Skapar fakturaunderlag

Synkroniserar kunder

Synkroniserar fakturor

Synkroniserar projekt

App

Minimera risken för fel
Minimera risken för fel

Integrationslicensen ingår i våra paket för företagare, så att du kan underlätta ditt företagande genom att koppla externa system till Fortnox.

Men hur går det till? Jo, systemen skickar information – till exempel underlag för bokföringen och faktureringen – mellan varandra. Du slipper dubbelregistrering och sparar tid. Och inte minst: du minimerar risken för fel.