Smart koppling: Analys & Rapport, Qlik/PowerBI

Analys & Rapport, Qlik/PowerBI icon

Analys & Rapport, Qlik/PowerBI

5.0(9 st)
0-25 företag använder

Spara pengar genom bättre beslut med Qlik/Power BI

Skapa skräddarsydda ekonomirapporter i Qlik Sense eller Power BI och spara tid istället för att klipp-&-klistra i Excel. Du får korrekta och automatiserade rapporter. Sammankoppla med budget- och verksamhetssystem för att verkligen skapa insikter!

Med en integration till Qlik eller Power BI kan du skapa skräddarsydda ekonomirapporter och KPIer från Fortnoxdata. Slipp allt klippande och klistrande i Excel och få uppställningar automatiskt efter önskemål.

Rapporterna är både interaktiva och visuella för att skapa bättre förståelse av företagets mål och KPIer.

I plattformen går det att sammankoppla andra källor som budgetverktyg eller verksamhetsdata för att verkligen skapa insikter om verksamheten.

Så fungerar kopplingen med Fortnox

Med vår integrering väljer du själv hur mycket eller lite du vill få ut till rapporterna. Vi har hjälpt en mängd kunder tidigare och har färdiga mallar som du fyller i för att snabbt få upp miljön. Vi utgår från en standardapp innehållandes:

  • Dashboard

  • Resultaträkning

  • Balansräkning

  • Transaktionslista

Utifrån denna skräddarsyr vi rapporterna efter era behov.

Läs mer på Mindcamp's hemsida

Med vår integration får du

  • Interaktiva och skräddarsydda rapporter efter era behov
  • Tid över, slipp klipp och klistrande i Excel
  • Koncernrapporter med elimineringar
  • Välja mellan Power BI eller Qlik, båda ledande BI-system i världen.
  • Möjlighet att samköra med andra verksamhetssystem

Funktioner

Analys

Rapportering

Qlik

Power BI

KPIer

Nyckeltal

Dashboard

Balansräkning

Resultaträkning

Minimera risken för fel

Integrationslicensen ingår i våra paket för företagare, så att du kan underlätta ditt företagande genom att koppla externa system till Fortnox.

Men hur går det till? Jo, systemen skickar information – till exempel underlag för bokföringen och faktureringen – mellan varandra. Du slipper dubbelregistrering och sparar tid. Och inte minst: du minimerar risken för fel.