Smart koppling: Lesslie PAY - Utlandsbetalning

Lesslie PAY - Utlandsbetalning icon

Lesslie PAY - Utlandsbetalning

4.5(11 st)
201-500 företag använder

Få mer valuta för pengarna med Lesslie PAY

Lesslie PAY är ett effektivare och billigare sätt att genomföra utlandsbetalningar både för utgående leverantörsfakturor och för inkommande kundfakturor. Du får en översikt på alla dina utlandsbetalningar och kan genomföra dessa med ett knapptryck.

Anslut Lesslie Pay till Fortnox för att spara tid och sänka bankavgifter, samt enkelt hantera alla era internationella betalningar. Er bokföring hanteras automatiskt såsom skapande av verifikat, uppladdande av bankunderlag, bokning av avgifter och löpande uppdatering av valutakursdifferensen. Dessutom får ni en bättre växelkuruns än med er befintliga bank.

Fler fördelar:

  • Lägre växelpåslag och transaktionsavgifter

  • Minska administration och operationella risker

  • Snabbare utlandsbetalningar

  • Valutakonto, 37 valutor, betala till 180+ länder

  • Tjänsten är kostnadsfri

Så fungerar kopplingen med Fortnox

Smarta funktioner för internationella betalningar!

Genom att använda Lesslie PAY får du lägre kostnader, mindre administration, snabbare betalningar och ett konto med flera valutor - allt integrerat med ditt ERP-system.

Gör såhär:

  • Klicka på integrationslänken som du har fått via mejl

  • Koppla ditt Fortnox id genom att logga in på Fortnox (obs sysadmin behörighet krävs)

  • Nu har du access till Lesslie PAY

  • För att aktivera betaltjänster krävs en "Känn Din Kund" process med en av Lesslies handläggare

Läs mer på Lesslie Technologies AB's hemsida

Funktioner

Valuta

Finansiering

Likviditet

Internationella betalningar

Utlandsbetalning

Minimera risken för fel

Integrationslicensen ingår i våra paket för företagare, så att du kan underlätta ditt företagande genom att koppla externa system till Fortnox.

Men hur går det till? Jo, systemen skickar information – till exempel underlag för bokföringen och faktureringen – mellan varandra. Du slipper dubbelregistrering och sparar tid. Och inte minst: du minimerar risken för fel.