Smart koppling: TruePOS by Kassacentralen

TruePOS by Kassacentralen icon

TruePOS by Kassacentralen

4.3(19 st)
1501-2000 företag använder

SMARTARE FLÖDEN, BÄTTRE LÖNSAMHET!

Vår egenutvecklade programvara TruePOS kassasystem har ett användarvänligt gränssnitt och alla smarta funktioner ni behöver. Vi anpassar systemet för att passa just er och har skräddarsydda funktioner för olika branscher och storlek på verksamheter.

Slipp manuellt arbete! Med vår integration slipper ni en hel del manuell inmatning och sparar många timmars bokföringstid varje månad. Ni får ett gemensamt artikelregister för TruePOS och Fortnox och hämtar upp fakturakunder från Fortnox i kassan så att ni kan fakturera direkt från kassasystemet. Det finns även stöd för samlingsfakturering för återkommande fakturakunder. Dessutom skickas dagrapporterna automatiskt in i Fortnox vid uttagen z-rapport, så ni slipper flera timmars onödig bokföringstid i månaden.

Så fungerar kopplingen med Fortnox

  • Ni får ett gemensamt synkat fakturaregister för TruePOS och Fortnox.

  • Fakturakunder hämtas i realtid från Fortnox när ni trycker på ”Fakturakund” i TruePOS.

  • Följesedlar skrivs ut från TruePOS och köpet skickas sedan till Fortnox som en order eller faktura på vald fakturakund med korrekta artiklar.

  • Dagsrapporter skickas automatiskt in i Fortnox vid uttagen Z-rapport i TruePOS.

Läs mer på Kassacentralen i Skåne AB's hemsida

SPARA TID, PENGAR OCH PAPPER!

  • Automatiska dagsrapporter till bokföringen vid uttagen z-rapport i TruePOS
  • Fakturera direkt från kassan och få in följesedeln automatiskt i bokföringen
  • Gemensamt synkat fakturakundregister och artikelregister

Funktioner

Kassasystem

Dagsrapport

Faktura från kassan

Bokföringsunderlag

Synkroniserar artiklar

Synkroniserar kunder

Samlingsfaktura

Restaurang

Livsmedel

Kortterminal

Minimera risken för fel

Integrationslicensen ingår i våra paket för företagare, så att du kan underlätta ditt företagande genom att koppla externa system till Fortnox.

Men hur går det till? Jo, systemen skickar information – till exempel underlag för bokföringen och faktureringen – mellan varandra. Du slipper dubbelregistrering och sparar tid. Och inte minst: du minimerar risken för fel.