Smart koppling: Kortbetalning fakturor Stripe

Kortbetalning fakturor Stripe icon

Kortbetalning fakturor Stripe

5.0(1 st)
0-25 företag använder

Smidig hantering av kortinbetalningar

Denna integration skapar en koppling mellan Fortnox och Stripe som möjliggör kortbetalning via Stripe av skapta kundfakturor i Fortnox - en smidig och effektiv lösning för kortbetalningar av kundfakturor.

Denna integration möjliggör kortbetalningar av kundfakturor i Fortnox via Stripe. Med vår lösning kan era kunder smidigt betala utställda kundfakturor med kort via en betalningslänk eller QR-kod på era fakturor. Se även våra andra integrationer som hanterar den bokföringsmässiga biten av de affärshändelser som uppstår i Stripe.

Så fungerar kopplingen med Fortnox

  • När kundfakturor skapas i Fortnox är det möjligt för kunderna att omedelbart betala fakturorna med kort via Stripe.

  • Betalning av kundfakturor sker via specifik betalningslänk och/eller QR-kod på fakturorna.

  • Valutastöd för samtliga valutor i Fortnox & Stripe.

Läs mer på Integrati's hemsida

Effektivisera betalningsprocessen med vår integration för kortbetalningar av kundfakturor i Stripe

  • Automatisk koppling mellan Fortnox och Stripe möjliggör betalning i Stripe av skapta kundfakturor
  • Kunder kan betala fakturor smidigt genom att följa en betalningslänk eller QR-kod på fakturorna
  • Stöd för samtliga valutor i Fortnox & Stripe

Funktioner

Stripe

Fakturera i Fortnox

Betallösning

Betalkort

QR kod

Bankkort

Webbshop

Moms

Valuta

Språkstöd

Utlandsbetalning

Delbetalning

Har du frågor om Kortbetalning fakturor Stripe?

Kontakta supporten för att få hjälp.

Behörigheter

För att olika funktioner i integrationen ska kunna fungera på ett visst sätt behöver integrationen åtkomst till ditt Fortnox-konto.

Minimera risken för fel

Integrationslicensen ingår i våra paket för företagare, så att du kan underlätta ditt företagande genom att koppla externa system till Fortnox.

Men hur går det till? Jo, systemen skickar information – till exempel underlag för bokföringen och faktureringen – mellan varandra. Du slipper dubbelregistrering och sparar tid. Och inte minst: du minimerar risken för fel.