Upptäck en smidigare arbetsdag med Billeasy! Hantera kunder, produkter, ToDos och fakturor smidigt & enkelt, samtidigt som du får en klar överblick av ditt företags finansiella situation. Effektivt, intuitivt och allt i en enda lösning.
Billeasy är ett kraftfullt verktyg för att hantera allt från kundregister till fakturering på ett och samma ställe.
Skapa & uppdatera kunder & kundkategorier enkelt.
Håll koll på anteckningar, ToDos & statistik för varje kund.
Hantera produkter & produktkategorier smidigt.
Tilldela ToDos mellan kollegor för bättre samarbete.
Generera & hantera fakturor snabbt & enkelt.
Få en tydlig överblick av företagets finansiella situation med hjälp av grafer.
All data synkroniseras i realtid med Fortnox, vilket minskar manuellt arbete & säkerställer att din information alltid är uppdaterad.
Integrationen med Fortnox innebär att alla dina kund- och produktuppgifter samt fakturor synkroniseras automatiskt, vilket sparar tid och minskar risken för fel.
Alla nya kunder och produkter som skapas i applikationen överförs direkt till Fortnox.
Eventuella uppdateringar av kund- eller produktinformation synkas omedelbart.
Fakturor skapade i applikationen registreras automatiskt i Fortnox.
För att använda denna integration krävs en aktiv licens för Fortnox. Detta säkerställer att synkroniseringen fungerar smidigt och att all din data är korrekt och uppdaterad i båda systemen.
Integrationslicensen ingår i våra paket för företagare, så att du kan underlätta ditt företagande genom att koppla externa system till Fortnox.
Men hur går det till? Jo, systemen skickar information – till exempel underlag för bokföringen och faktureringen – mellan varandra. Du slipper dubbelregistrering och sparar tid. Och inte minst: du minimerar risken för fel.