Smart koppling: Billeasy

Billeasy icon

Billeasy

0.0(0 st)
0-25 företag använder

Billeasy i korta drag

Upptäck en smidigare arbetsdag med Billeasy! Hantera kunder, produkter, ToDos och fakturor smidigt & enkelt, samtidigt som du får en klar överblick av ditt företags finansiella situation. Effektivt, intuitivt och allt i en enda lösning.

Billeasy är ett kraftfullt verktyg för att hantera allt från kundregister till fakturering på ett och samma ställe.

  • Skapa & uppdatera kunder & kundkategorier enkelt.

  • Håll koll på anteckningar, ToDos & statistik för varje kund.

  • Hantera produkter & produktkategorier smidigt.

  • Tilldela ToDos mellan kollegor för bättre samarbete.

  • Generera & hantera fakturor snabbt & enkelt.

  • Få en tydlig överblick av företagets finansiella situation med hjälp av grafer.

All data synkroniseras i realtid med Fortnox, vilket minskar manuellt arbete & säkerställer att din information alltid är uppdaterad.

Så fungerar kopplingen med Fortnox

Integrationen med Fortnox innebär att alla dina kund- och produktuppgifter samt fakturor synkroniseras automatiskt, vilket sparar tid och minskar risken för fel.

  • Alla nya kunder och produkter som skapas i applikationen överförs direkt till Fortnox.

  • Eventuella uppdateringar av kund- eller produktinformation synkas omedelbart.

  • Fakturor skapade i applikationen registreras automatiskt i Fortnox.

För att använda denna integration krävs en aktiv licens för Fortnox. Detta säkerställer att synkroniseringen fungerar smidigt och att all din data är korrekt och uppdaterad i båda systemen.

Läs mer på Innovaktiv AB's hemsida

Funktioner i Billeasy

  • Se över och hantera kunder i Billeasys inbyggda CRM
  • Se över och hantera produkter i Billeasys inbyggda produktregister
  • Skapa och tilldela To-Dos
  • Ta del av informativa och övergripande statistiska grafer
  • Skapa fakturor för bolagets kunder

Funktioner

Fakturahantering

Fakturera i Fortnox

Fakturaservice

CRM

Kundsegmentering

Artikelregister

Produktkatalog

To-do-listor

Statistik

Analys

Säljstöd

Automatiserad bokföring

Minimera risken för fel

Integrationslicensen ingår i våra paket för företagare, så att du kan underlätta ditt företagande genom att koppla externa system till Fortnox.

Men hur går det till? Jo, systemen skickar information – till exempel underlag för bokföringen och faktureringen – mellan varandra. Du slipper dubbelregistrering och sparar tid. Och inte minst: du minimerar risken för fel.