HiCore erbjuder dig som har butik, en kassalösning (POS) med smarta och lättanvända funktioner. Du får dessutom full koll på lager och inköp, kopplat med din e-handel och samtliga butiker om du har flera.
Några av HiCores styrkor:
Kassa - med funktioner som tex rabatt/kampanj, reklamation och kundlojalitet.
Flexibel betalning- betalterminaler, Klarna, presentkort/tillgodo eller andra betalslag som ex. Swish
En riktigt bra order och fakturahantering
Lager/inventering –modell/variant, lagerflytt och smidig inventering
Inköp – bristinköp
Inköpsorderöversikt
API med färdiga integrationer
Analys/uppföljning
En effektiv helhetslösning – tillsammans med partners
Support – snabb och kunnig support ingår alla dagar och kvällar
I HiCore Retail gör du dagsavslut som automatiskt skickas över och bokförs i Fortnox. Har du flera butiker kan du även välja att bokföra på olika kostnadsställen.
Skickar du fakturor så skapar och skickar du dessa från HiCore. Fakturan landar i reskontran i Fortnox där den blir bokförd automatiskt. Därefter sker bevakning och betalning i Fortnox ekonomisystem. Så enkelt är det.
Integrationslicensen ingår i våra paket för företagare, så att du kan underlätta ditt företagande genom att koppla externa system till Fortnox.
Men hur går det till? Jo, systemen skickar information – till exempel underlag för bokföringen och faktureringen – mellan varandra. Du slipper dubbelregistrering och sparar tid. Och inte minst: du minimerar risken för fel.