Smart koppling: HiCore Kassasystem för butiker

HiCore Kassasystem för butiker icon

HiCore Kassasystem för butiker

5.0(1 st)
26-50 företag använder

HiCore Kassasystem

HiCore erbjuder dig som har butik, en kassalösning (POS) med smarta och lättanvända funktioner. Du får dessutom full koll på lager och inköp, kopplat med din e-handel och samtliga butiker om du har flera.

Några av HiCores styrkor:

  • Kassa - med funktioner som tex rabatt/kampanj, reklamation och kundlojalitet.

  • Flexibel betalning- betalterminaler, Klarna, presentkort/tillgodo eller andra betalslag som ex. Swish

  • En riktigt bra order och fakturahantering

  • Lager/inventering –modell/variant, lagerflytt och smidig inventering

  • Inköp – bristinköp

  • Inköpsorderöversikt

  • API med färdiga integrationer

  • Analys/uppföljning

  • En effektiv helhetslösning – tillsammans med partners

  • Support – snabb och kunnig support ingår alla dagar och kvällar

Så fungerar kopplingen med Fortnox

I HiCore Retail gör du dagsavslut som automatiskt skickas över och bokförs i Fortnox. Har du flera butiker kan du även välja att bokföra på olika kostnadsställen.

Skickar du fakturor så skapar och skickar du dessa från HiCore. Fakturan landar i reskontran i Fortnox där den blir bokförd automatiskt. Därefter sker bevakning och betalning i Fortnox ekonomisystem. Så enkelt är det.

Läs mer på HiCore Systems Ab's hemsida

Automatiska flöden mellan HiCore och Fortnox

  • Slipp krångel med filer - Automatiskt bokförda dagskassor i Fortnox efter varje dagsavslut
  • Minimera dubbelarbete - Kundfakturor skickas från HiCore och går direkt över till Fortnox
  • Bokföring i realtid - Snabbare uppföljning och ökad översikt

Funktioner

Kassasystem

B2C

Dagsrapport

Klarna

Swish

Inköpsorder

Faktura från kassan

Presentkort

Affärssystem

Artikelregister

POS

Lagersaldo

Minimera risken för fel

Integrationslicensen ingår i våra paket för företagare, så att du kan underlätta ditt företagande genom att koppla externa system till Fortnox.

Men hur går det till? Jo, systemen skickar information – till exempel underlag för bokföringen och faktureringen – mellan varandra. Du slipper dubbelregistrering och sparar tid. Och inte minst: du minimerar risken för fel.