Hailey HR är ett svenskt, användarvänligt och komplett system för moderna HR-avdelningar. Genom att samla era HR-processer och medarbetardata på ett och samma ställe löser ni många problem och sparar både tid och pengar.
Med vår integration till Fortnox sparar ni tid genom att automatiskt synkronisera frånvarorapportering, löneförändringar och medarbetardata. Du slipper alltså fundera på om informationen är uppdaterad i Fortnox eller inte. Färre fel - mindre krångel.
För att komma igång kopplar administratören enkelt ihop systemen och väljer vilka fält från Hailey som ska mappas ihop med respektive fält i Fortnox.
Integrationen med Fortnox gör det möjligt för er att synkronisera frånvaro samt lön från Hailey. På detta sätt minimerar ni risken för fel, medarbetarna slipper registrera frånvaro dubbelt och ni säkerställer att uppgifter behandlas GDPR-säkert.
Integrationslicensen ingår i våra paket för företagare, så att du kan underlätta ditt företagande genom att koppla externa system till Fortnox.
Men hur går det till? Jo, systemen skickar information – till exempel underlag för bokföringen och faktureringen – mellan varandra. Du slipper dubbelregistrering och sparar tid. Och inte minst: du minimerar risken för fel.