Varje dag använder tusentals hantverkare och servicearbetare våra verktyg för att effektivisera sin verksamhet. Applikationerna gör det enkelt att skapa erbjudanden, lägga in nya beställningar, hålla tider, dokumentera och fakturera.
Handyman har blivit ett av de viktigaste verktygen för moderna fältarbetare som hantverkare och servicepersonal.
Få en fullständig översikt över planerade ordrar och arbeten, offerter till kunder, fakturerbara timmar och mycket mer - allt via telefon, surfplatta, handdator eller PC. Handyman låter dig dokumentera, uppdatera pågående och slutförda uppgifter, visa rapporter och bäst av allt – ger en sömlös digital kommunikation mellan de på kontoret och fältarbetarna.
Verktyget är modulärt och kan anpassas till dina affärsbehov. Det är enkelt att lägga till eller byta moduler.
Sömlös integration mellan Handyman och Fortnox
Integrationslicensen ingår i våra paket för företagare, så att du kan underlätta ditt företagande genom att koppla externa system till Fortnox.
Men hur går det till? Jo, systemen skickar information – till exempel underlag för bokföringen och faktureringen – mellan varandra. Du slipper dubbelregistrering och sparar tid. Och inte minst: du minimerar risken för fel.