Smart koppling: Tickra

Tickra icon

Tickra

3.7(3 st)
26-50 företag använder

Tickra - Har du tid att spara tid?

Vill ni få full kontroll från planering till fakturering? och även förenkla lönehanteringen? Då är Tickra tjänsten för er. Tickra passar alla företag, oavsett bransch. Låt oss visa hur!

*Planera Oavsett om ni jobbar med stora projekt, små uppgifter eller arbetsorder så är Tickra produkten för er.

*Rapportera I appen får ni en bra översikt över era pågående uppgifter. Ni kan enkelt registrera arbetstid, artiklar och körsträcka, ta foton samt skriva kommentarer till era registreringar. En administratör kan i realtid följa arbetet via webben.

*Fakturera Allt är förberett eftersom tid och material redan registrerats. Med några få knapptryckningar skapar ni era fakturor.

*Lönehantera Registrerad tid utgör ett komplett löneunderlag. Tiderna godkänns och exporteras till Fortnox.

Så fungerar kopplingen med Fortnox

Tickra fungerar sömlöst med Fortnox.

*Projekt som skapas i Tickra skapas också upp i Fortnox. Ni får med rätt uppgifter direkt.

*Kund- och artikelregister uppdateras i realtid. När ni skapar ett projekt eller en uppgift i Tickra får ni välja kund från Fortnox kundlista. Även artiklar som registreras hämtas direkt från artikelregistret i Fortnox.

  • Fakturorna skapas med några få knapptryckningar eftersom artiklar redan registrerats i projekten/uppgifterna.

  • Den rapporterade tiden blir ett komplett löneunderlag som överförs till Fortnox efter godkännande av administratören.

Läs mer på GoldPen Computing AB's hemsida

Funktioner

Körjournal

Hämtar Kunder från Fortnox

Hämtar Artiklar från Fortnox

Skapar projekt i Fortnox

Skapar löneunderlag i Fortnox

Arbetsorder

Minimera risken för fel

Integrationslicensen ingår i våra paket för företagare, så att du kan underlätta ditt företagande genom att koppla externa system till Fortnox.

Men hur går det till? Jo, systemen skickar information – till exempel underlag för bokföringen och faktureringen – mellan varandra. Du slipper dubbelregistrering och sparar tid. Och inte minst: du minimerar risken för fel.