Smart koppling: Google Looker Studio

Google Looker Studio icon

Google Looker Studio

0.0(0 st)
0-25 företag använder

Analysera och visualisera ALL din data i Fortnox.

Enhanza samlar, strukturerar och tillgängliggör ALL din Fortnox-data, inte bara bokföringen. Och inte bara Fortnox. Vi samordnar ALL din data. Anslut enkelt med Google Looker Studio eller annat valfritt verktyg¹. Kostnadsfri onboarding ingår alltid!

Gå bortom ekonomiska rapporter och budgetuppföljningar. Låt verktyget svara på din verksamhets unika frågor, t.ex:

  • Hur är våra kunder fördelade över landet (kartvy)?

  • Vilka produkter ger högst täckningsbidrag (tabell)?

  • Vem av säljarna drar hem mest vinst (hastighetsmätare)?

Samkör Fortnox-datan med andra system och mångdubbla insikterna - i realtid. Gör som Försvarsmakten och DHL:s åkerier. Använd Enhanza för att analysera din Fortnox-data!

¹ Vi stödjer MS Excel, Power BI, Qlik Sense, Tableau, Klipfolio, Google Data Studio, Google Spreadsheet, Metabase m.fl.

Så fungerar kopplingen med Fortnox

Vår integration hämtar löpande och lagrar säkert all tillgänglig data i ditt Fortnox-konto i Google Bigquery, den världsledande aktören för säker datahantering.

Bigquery används bland annat av Spotify och The New York Times. Du kan givetvis när du vill avsluta tjänsten och radera all din data hos oss.

Läs mer på Enhanza AB's hemsida

Funktioner

Google Looker Studio

Google Sheets

Analys

Byrå

Byråstöd

Dashboard

Diagram

Försäljningsstatistik

Karta

KPIer

Målstyrning

Säljrapport

Har du frågor om Google Looker Studio?

Kontakta supporten för att få hjälp.

Behörigheter

För att olika funktioner i integrationen ska kunna fungera på ett visst sätt behöver integrationen åtkomst till ditt Fortnox-konto.

Minimera risken för fel

Integrationslicensen ingår i våra paket för företagare, så att du kan underlätta ditt företagande genom att koppla externa system till Fortnox.

Men hur går det till? Jo, systemen skickar information – till exempel underlag för bokföringen och faktureringen – mellan varandra. Du slipper dubbelregistrering och sparar tid. Och inte minst: du minimerar risken för fel.