Smart koppling: Superb

Superb icon

Superb

1.0(2 st)
0-25 företag använder

Enda allt-i-ett-plattform för restauranger

Superb erbjuder en allt-i-ett-plattform som låter dig hantera dina bokningssystem, POS och betalningslösningar på ett och samma ställe.

Superb erbjuder en allt-i-ett-plattform som låter dig hantera dina bokningssystem, POS och betalningslösningar på ett och samma ställe. Dessutom kan du enkelt öka intäkterna och maximera gästupplevelsen med presentkort, biljetter, takeaway, webbshop med mera:

  • En enkel och användarvänlig plattform för dina anställda.

  • En integrerad lösning som säkerställer stabila skillnader i konton.

  • Möjlighet att anpassa bokföringen till dina specifika konton.

  • Gratis support via chat, e-post och telefon

  • Gratis integration med Dinero, utan begränsningar.

Så fungerar kopplingen med Fortnox

Att driva en restaurang behöver inte vara svårt eller tidskrävande. Med Superb är det möjligt att få dina intäkter automatiskt överförda på valfria konton i Fortnox. Är du inte proffs på bokföring, gör den smidiga integrationen mellan Superb och Fortnox det enkelt att undvika misstag och arbeta självständigt.

Säg adjö till manuellt arbete Genom att täcka restaurangens alla intäktskanaler får du snabb och enkel tillgång till alla rapporter på ett och samma ställe. Säg adjö till allt extraarbete och hej till mer tid med dina gäster.

Läs mer på Emonkey AS's hemsida

Minimera risken för fel

Integrationslicensen ingår i våra paket för företagare, så att du kan underlätta ditt företagande genom att koppla externa system till Fortnox.

Men hur går det till? Jo, systemen skickar information – till exempel underlag för bokföringen och faktureringen – mellan varandra. Du slipper dubbelregistrering och sparar tid. Och inte minst: du minimerar risken för fel.