Smart koppling: Pipedrive

Pipedrive icon

Pipedrive

3.0(2 st)
26-50 företag använder

Utöka Fortnox till Pipedrive

Frigör potentialen för sömlös integration mellan Pipedrive och Fortnox. Verktyget förenklar skapandet av företag, produkt, faktura och order direkt från Pipedrive-deals till Fortnox och integrerar kundens ekonomiska data i Pipedrive..

*Effektivisera Pipedrive-deals till Fortnox fakturor/order, minskar arbete och förbättrar finansspårning. *Förenkla kundfinansuppdateringar i Pipedrive från Fortnox. *Hantera misslyckade faktura/order skapelser p.g.a. felaktig data direkt i Pipedrive *Förbättra CRM genom att uppdatera företagsinfo från Pipedrive till Fortnox. *Bibehåll exakt produktinfo med produktdata-synk mellan Pipedrive och Fortnox. *Överbrygga försäljning-ekonomi gapet genom effektivare faktura/order generering.

Så fungerar kopplingen med Fortnox

*Skapa kunder från Pipedrive i Fortnox *Skapa fakturor och ordrar från en Pipedrive-deal i Fortnox *Skapa produkter från Pipedrive i Fortnox *Få uppdaterad finansiell information om kunder i Pipedrive direkt från Fortnox

Läs mer på Cloudify ApS's hemsida

Integrera Pipedrive och Fortnox för att sammanföra försäljning och ekonomi

  • Skapa fakturor/ordrar i Fortnox automatiskt vid Pipedrive deals
  • Få intäkts- och fakturadetaljer för företag i Pipedrive direkt från Fortnox
  • Säkerställ dataintegritet: fakturor/ordrar skapas endast när all data finns
  • Skapa kunder manuellt eller automatiskt från Pipedrive till Fortnox
  • Avancerad fältmappning och synkval för specifika affärsbehov.
Har du frågor om Pipedrive?

Kontakta supporten för att få hjälp.

Behörigheter

För att olika funktioner i integrationen ska kunna fungera på ett visst sätt behöver integrationen åtkomst till ditt Fortnox-konto.

Minimera risken för fel

Integrationslicensen ingår i våra paket för företagare, så att du kan underlätta ditt företagande genom att koppla externa system till Fortnox.

Men hur går det till? Jo, systemen skickar information – till exempel underlag för bokföringen och faktureringen – mellan varandra. Du slipper dubbelregistrering och sparar tid. Och inte minst: du minimerar risken för fel.