Smart koppling: HubSpot

HubSpot icon

HubSpot

5.0(1 st)
0-25 företag använder

Utöka Fortnox till Hubspot

Frigör potentialen för sömlös integration mellan Hubspot och Fortnox. Verktyget förenklar skapandet av företag, produkt, faktura och order direkt från Hubspot-deals till Fortnox och integrerar kundens ekonomiska data i Hubspot..

*Effektivisera HubSpot-deals till Fortnox fakturor/order, minskar arbete och förbättrar finansspårning. *Förenkla kundfinansuppdateringar i HubSpot från Fortnox. *Hantera misslyckade faktura/order skapelser p.g.a. felaktig data direkt i Hubspot. *Förbättra CRM genom att uppdatera företagsinfo från HubSpot till Fortnox. *Bibehåll exakt produktinfo med produktdata-synk mellan HubSpot och Fortnox. *Överbrygga försäljning-ekonomi gapet genom effektivare faktura/order generering.

Så fungerar kopplingen med Fortnox

*Skapa kunder från Hubspot i Fortnox *Skapa fakturor och ordrar från en Hubspot-affär i Fortnox *Skapa produkter från Hubspot i Fortnox *Få uppdaterad finansiell information om kunder i Hubspot direkt från Fortnox

Läs mer på Cloudify ApS's hemsida

Integrera Hubspot och Fortnox för att sammanföra försäljning och ekonomi

  • Skapa fakturor/ordrar i Fortnox automatiskt vid Hubspot deals
  • Få intäkts- och fakturadetaljer för företag i Hubspot direkt från Fortnox
  • Säkerställ dataintegritet: fakturor/ordrar skapas endast när all data finns
  • Skapa kunder manuellt eller automatiskt från Hubspot till Fortnox
  • Avancerad fältmappning och synkval för specifika affärsbehov.
Har du frågor om HubSpot?

Kontakta supporten för att få hjälp.

Behörigheter

För att olika funktioner i integrationen ska kunna fungera på ett visst sätt behöver integrationen åtkomst till ditt Fortnox-konto.

Minimera risken för fel

Integrationslicensen ingår i våra paket för företagare, så att du kan underlätta ditt företagande genom att koppla externa system till Fortnox.

Men hur går det till? Jo, systemen skickar information – till exempel underlag för bokföringen och faktureringen – mellan varandra. Du slipper dubbelregistrering och sparar tid. Och inte minst: du minimerar risken för fel.