Smart koppling: Capcito Företagslån

Capcito Företagslån icon

Capcito Företagslån

0.0(0 st)
0-25 företag använder

Ett schysstare företagslån

Läge att expandera verksamheten eller göra större inköp? Capcito erbjuder ett flexibelt företagslån utan oschyssta villkor, bindningstider och krångliga krav.

Har du planer att expandera, göra inköp eller säkra en buffert för oförutsedda kostnader? Med Capcitos Företagslån får ditt företag tillgång till smidig, schysst och transparent finansiering.

  • Låna upp till 2 miljoner kronor

  • Upp till 48 månaders löptid

  • Personlig & erfaren kundservice

  • Tydlig prissättning – ränta och amortering är densamma varje månad

Capcito är sedan 2021 en del av Fortnox. För att få ut det mesta av Företagslån rekommenderar vi att ni kopplar upp er bokföring. Ni får då tillgång till individuell prissättning, automatisk bokföring samt minimal handpåläggning.

Så fungerar kopplingen med Fortnox

Vår integration med Fortnox gör det enkelt och tryggt att dela din bokföringsdata med oss. Med färska underlag kan våra handläggare skräddarsy en lösning utifrån just era behov och förutsättningar. Uppkopplingen mellan Capcito och Fortnox innebär också att alla transaktioner kring företagslån bokförs automatiskt.

  • Koppla upp er bokföring och se ert individuella pris

  • Signera ansökan med Mobilt BankID. Personlig borgen krävs som säkerhet

  • Vi analyserar ert företag och ni får oftast besked inom 24 timmar

  • Ni har alltid möjlighet att betala tillbaka hela lånet i förtid, utan extra avgift

Läs mer på Capcito systems's hemsida

Fördelar med Företagslån via Capcito

  • Inga dolda eller fasta avgifter
  • Enkel ansökan med BankID
  • Automatisk bokföring
  • Snabba utbetalningar
  • Flexibla villkor; betala av lånet när ni vill

Funktioner

Lån

Finansiering

Automatiserad bokföring

Likviditet

Minimera risken för fel

Integrationslicensen ingår i våra paket för företagare, så att du kan underlätta ditt företagande genom att koppla externa system till Fortnox.

Men hur går det till? Jo, systemen skickar information – till exempel underlag för bokföringen och faktureringen – mellan varandra. Du slipper dubbelregistrering och sparar tid. Och inte minst: du minimerar risken för fel.