Smart koppling: Bygglet

Bygglet icon

Bygglet

3.9(98 st)
2001-3000 företag använder

Stenkoll på projekten med en enda knapptryckning

Bygglet är ett webbaserat verktyg för projekthantering, speciellt utvecklat för små och medelstora företag inom byggbranschen. På ett enkelt sätt hanterar Bygglet alla moment i dina projekt - från offert till faktura och uppföljning.

I Bygglet får du full kontroll på alla tider, allt material, samt intäkter och kostnader. Genom smarta kopplingar för EDI artikelinläsning och till bokföringssystem undviker du dessutom dubbelarbete. Givetvis ingår också en smidig app för arbetsorder, tidrapportering och projekthantering ute på fältet. Att det är webbaserat innebär att du når din information var du än befinner dig.

Kort och gott - allt du behöver i ett överskådligt och lättanvänt verktyg, full koll och inga överraskningar!

  • Över 50 000 användare i Sverige

  • Över 1,5 miljoner genomförda projekt i Bygglet

Så fungerar kopplingen med Fortnox

ÖVERFÖR ALLA PROJEKTUNDERLAG TILL FORTNOX MED ETT ENKELT KNAPPTRYCK

I Bygglet har du alla dina projektunderlag samlade gällande nedlagda timmar, ändringar och tillägg, materialkostnader, utlägg mm. Därför fakturerar man alltid enklast i Bygglet. Genom vår smidiga koppling till Fortnox synkas sedan fakturor – både kundfakturor och leverantörsfakturor. De läses in på korrekt sätt och bokförs automatiskt. På det sättet slipper du massa dubbelarbete i olika system och du får helkoll på dina projekt, eftersom all projekt- o resurshantering, intäkter och kostnader finns samlat på ett enda ställe.

Läs mer på Bygglet AB's hemsida

Funktioner

Arbetsorder

Projektbudget

Projektkostnad

ÄTA

EDI

Offertverktyg

Personalliggare

Fakturahantering

Egenkontroll

Tidrapportering

Resursplanering

KMA

Minimera risken för fel

Integrationslicensen ingår i våra paket för företagare, så att du kan underlätta ditt företagande genom att koppla externa system till Fortnox.

Men hur går det till? Jo, systemen skickar information – till exempel underlag för bokföringen och faktureringen – mellan varandra. Du slipper dubbelregistrering och sparar tid. Och inte minst: du minimerar risken för fel.