Vi på Bluescreen tycker att det ska vara enkelt att administrera sitt företag, skapa bättre förståelse för sina kunder och effektivisera medarbetarnas produktivitet för att lyckas göra bättre affärer.
Integreringen av Fortnox i WorkCloud ger dig en välfungerande automatiserad helhet, där du slipper registrera samma information på flera ställen och riskerar inte att någon information är inaktuell. Exempel på olika delar i integrationen:
Kund- och leverantörsregister
Anställningsregister
Artikelregister
Leverantörsfakturor
Lagersaldon
Order & fakturor
Möjlighet till delfakturering
Kostnadsställen
Varning ang förfallna fakturor
Väldigt smidig koppling mellan WorkCloud & Fortnox där du med hjälp av en knapptryckning får över dina godkända fakturaunderlag till en skarp faktura i Fortnox. Självklart finns det möjlighet till delfakturering av pågående arbeten.
Möjlighet till automatisk synkronisering av kundregister & artikelregister inklusive "antal i lager" för de kunder som använder det i Fortnox.
För kunder som använder projektverktyg i Workcloud och vill få kontroll över sina projektkostnader finns det möjlighet att hämta belopp från leverantörsfakturor direkt från Fortnox kopplade till specifika projekt.
Integrationslicensen ingår i våra paket för företagare, så att du kan underlätta ditt företagande genom att koppla externa system till Fortnox.
Men hur går det till? Jo, systemen skickar information – till exempel underlag för bokföringen och faktureringen – mellan varandra. Du slipper dubbelregistrering och sparar tid. Och inte minst: du minimerar risken för fel.