Smart koppling: Benify

Benify icon

Benify

5.0(1 st)
0-25 företag använder

Stora förmåner för små företag

Många mindre företag har begränsade interna resurser att lägga på förmåner, HR-administration och kommunikation. Med Benifys plattform kan de trots detta erbjuda och nå ut med ett attraktivt förmånsutbud.

Erbjud dina medarbetare förmåner inom friskvård, pension & försäkring, balans i livet, sjukvård och mycket mer. Utbudet finns tillgängligt direkt i plattformen till attraktiva priser från leverantörer i hela landet. Här hittar medarbetarna dessutom individanpassad information om lön, förmåner, pension och försäkringar. Förutom att minska pappersarbetet genom automatiserade processer hjälper plattformen dina medarbetare att själva hitta information och lösa HR-relaterade uppgifter. Det ger färre frågor till HR-ansvariga och chefer.

Så fungerar kopplingen med Fortnox

Integrationen möjliggör för dig som befintlig kund att synkronisera HR-data från Fortnox till Benify, såsom personuppgifter, lön och anställningsuppgifter.

I och med integrationen slipper ni som företag skapa och uppdatera användare manuellt i Benify-plattformen. Det enda ni behöver ha koll på är att användaruppgifterna i Fortnox Lön är korrekta – därefter kommer relevant information dagligen läsas över till Benify.

Läs mer på Benify AB's hemsida

Med integrationen sparar ni tid genom att automatiskt synka data från Fortnox till Benify, såsom:

  • Lönejusteringar
  • Medarbetardata såsom start- och slutdatum
  • Person- och kontaktuppgifter

Minimera risken för fel

Integrationslicensen ingår i våra paket för företagare, så att du kan underlätta ditt företagande genom att koppla externa system till Fortnox.

Men hur går det till? Jo, systemen skickar information – till exempel underlag för bokföringen och faktureringen – mellan varandra. Du slipper dubbelregistrering och sparar tid. Och inte minst: du minimerar risken för fel.