Smart koppling: Qliro Basic

Qliro Basic icon

Qliro Basic

0.0(0 st)
0-25 företag använder

Automatisera Qliro avstämningar

Qliro Basic fungerar likt en bankintegration där kundfakturor eller ordrar i Fortnox matchas med Qliro Settlements Reports och betalrapporteras dagligen.

Att manuellt göra avstämningar frän betalväxlar inom e-handeln är oftast väldigt tidskrävande. Qliro Basic integrationen är skapad just för att underlätta detta. Kopplingen kan användas av alla bolag som tar betalt via Qliro och har en koppling mellan sin webbutik och Fortnox som skapar kundfakturor eller ordrar i Fortnox. Med hjälp av matchningsalgoritmer matchar kopplingen Qliro inbetalningar dagligen med existerande kundfakturor i Fortnox och betalmarkerar dessa. Då Qliro debiterar avgifter på en separat samlingsfaktura redovisas dom ej med denna integration.

Så fungerar kopplingen med Fortnox

Funktioner:

  • Betalmarkerar kundfakturor eller ordrar

  • Stödjer krediter

  • Stödjer alla valutor

Läs mer på Automatisera Mera's hemsida

Varför välja Automatisera Mera?

  • Fortnox största integrationsleverantör med över 45 integrationer producerade
  • Smarta kopplingar till humana priser
  • Avlasta redovisningsekonomen och spara på redovisningskostnader
  • Snabb och kunnig support
  • Skarpast på bokföringsautomatisering

Funktioner

Qliro

Webbshop

Valutakonto

Valuta

Återrapportering

Rapportering

Reskontra

Samlingsverifikat

Handel

Internationella betalningar

Betallösning

Automatiserad bokföring

Har du frågor om Qliro Basic?

Kontakta supporten för att få hjälp.

Behörigheter

För att olika funktioner i integrationen ska kunna fungera på ett visst sätt behöver integrationen åtkomst till ditt Fortnox-konto.

Minimera risken för fel

Integrationslicensen ingår i våra paket för företagare, så att du kan underlätta ditt företagande genom att koppla externa system till Fortnox.

Men hur går det till? Jo, systemen skickar information – till exempel underlag för bokföringen och faktureringen – mellan varandra. Du slipper dubbelregistrering och sparar tid. Och inte minst: du minimerar risken för fel.