OfficeRnD är ett relativt nytt och växande CRM & bokningssystem. Vi erbjuder nu en effektiv integration mellan Fortnox och OfficeRnD som hjälper bolaget med att i realtid bokföra intäktshändelser i ekonomiprogrammet.
Skapar kund i Fortnox
Skapar kundfaktura i Fortnox
Stöd för att periodisera kundfakturan
Uppdaterar fakturans status till betald i OfficeRnd baserat på Fortnox inbetalningsuppgifter
Genom att koppla samman Fortnox med OfficeRnD säkerställer ni att kund och fakturauppgifter importeras till Fortnox, samt att fakturan uppdateras som betald i OfficeRnd när kund har betalat in. För de som önskar finns det stöd för periodisering, där integrationen kommer automatiskt att periodisera intäkten i ekonomiprogrammet baserat på angiven period.
Integrationslicensen ingår i våra paket för företagare, så att du kan underlätta ditt företagande genom att koppla externa system till Fortnox.
Men hur går det till? Jo, systemen skickar information – till exempel underlag för bokföringen och faktureringen – mellan varandra. Du slipper dubbelregistrering och sparar tid. Och inte minst: du minimerar risken för fel.