OfficeRnD - Automatisera Mera
OfficeRnD är ett relativt nytt och växande CRM & bokningssystem. Vi erbjuder nu en effektiv integration mellan Fortnox och OfficeRnD som hjälper bolaget med att i realtid bokföra intäktshändelser i ekonomiprogrammet.
Mer information
Skapar kund i Fortnox
Skapar kundfaktura i Fortnox
Stöd för att periodisera kundfakturan
Uppdaterar fakturans status till betald i OfficeRnd baserat på Fortnox inbetalningsuppgifter
Så fungerar kopplingen med Fortnox
Genom att koppla samman Fortnox med OfficeRnD säkerställer ni att kund och fakturauppgifter importeras till Fortnox, samt att fakturan uppdateras som betald i OfficeRnd när kund har betalat in. För de som önskar finns det stöd för periodisering, där integrationen kommer automatiskt att periodisera intäkten i ekonomiprogrammet baserat på angiven period.

Integrationslicensen ingår i våra paket för företagare, så att du kan underlätta ditt företagande genom att koppla externa system till Fortnox.
Men hur går det till? Jo, systemen skickar information – till exempel underlag för bokföringen och faktureringen – mellan varandra. Du slipper dubbelregistrering och sparar tid. Och inte minst: du minimerar risken för fel.