Smart koppling: OfficeRnd-AutomatiseraMera

OfficeRnd-AutomatiseraMera icon

OfficeRnd-AutomatiseraMera

0.0(0 st)
26-50 företag använder

OfficeRnD - Automatisera Mera

OfficeRnD är ett relativt nytt och växande CRM & bokningssystem. Vi erbjuder nu en effektiv integration mellan Fortnox och OfficeRnD som hjälper bolaget med att i realtid bokföra intäktshändelser i ekonomiprogrammet.

  • Skapar kund i Fortnox

  • Skapar kundfaktura i Fortnox

  • Stöd för att periodisera kundfakturan

  • Uppdaterar fakturans status till betald i OfficeRnd baserat på Fortnox inbetalningsuppgifter

Så fungerar kopplingen med Fortnox

Genom att koppla samman Fortnox med OfficeRnD säkerställer ni att  kund och fakturauppgifter importeras till Fortnox, samt att fakturan uppdateras som betald i OfficeRnd när kund har betalat in. För de som önskar finns det stöd för periodisering, där integrationen kommer automatiskt att periodisera intäkten i ekonomiprogrammet baserat på angiven period.

Läs mer på Automatisera Mera's hemsida

Funktioner

Återrapportering

Valuta

Restaurang

Restaurangsystem

Skapar fakturaunderlag

Skapar kunder i Fortnox

Synkroniserar fakturor

Statistik

Skicka faktura till Fortnox

Redovisning

OSS

Kundreskontra

Har du frågor om OfficeRnd-AutomatiseraMera?

Kontakta supporten för att få hjälp.

Behörigheter

För att olika funktioner i integrationen ska kunna fungera på ett visst sätt behöver integrationen åtkomst till ditt Fortnox-konto.

Minimera risken för fel

Integrationslicensen ingår i våra paket för företagare, så att du kan underlätta ditt företagande genom att koppla externa system till Fortnox.

Men hur går det till? Jo, systemen skickar information – till exempel underlag för bokföringen och faktureringen – mellan varandra. Du slipper dubbelregistrering och sparar tid. Och inte minst: du minimerar risken för fel.